Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben blij verrast dat ik net zag dat die het wel weer deed en dat ik een kwartier BF1943 online heb kunnen spelen. Hopelijk komt het probleem niet (snel) terug.
     
  2. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik startte net Oblivion op terwijl ik een berichtje stuurde naar een maat. Na het dashboard weer gesloten te hebben, laad ik mn laatste savegame waarna hij ongeveer meteen vastloopt. Ik heb dus onmiddelijk mn xbox uitgezet en na 5 seconden weer aan, maar nu reageert hij niet meer. De xbox gaat wel aan maar ik krijg geen beeld of geluid. Ik las net ergens dat je na een vastloper de 360 eigenlijk een paar minuten met rust moet laten, maar hiervoor startte ik hem na een vastloper altijd weer op na 5 seconden zonder problemen. Heeft iemand hier ervaring mee?
     
  3. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed mn xbox net weer aan, en zag dat ik de red ring of death heb :eek:

    Morgen maar bellen dan. Ik heb een xbox elite met falcon chip, ik krijg toch wel op zn minst een andere falcon chip als vervanging? Het zou helemaal geweldig zijn als ze er meteen de jasper ingooien, maar dat lijkt me toch niet.
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel apart, een vriend van mij had exact hetzelfde van de week 8)
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind het echt schokkend dat de nieuwe modellen hier ook gewoon nog last van hebben.

    Het liefst kocht ik een kleine fan en zette deze achter de xbox. Echter kan ik geen kleintje vinden en hij moet ook nog s bijzonder stil zijn!

    Al heb ik toch het geluid al redelijk hard staan bedenk ik me nu. Ik ga deze week zo'n tafelmodelletje halen.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer even je cache op te schonen.
     
  7. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb een vrij simpele vraag,

    Ik ben een beetje aan het kijken hoe ik beste mijn xbox kan neerzetten zodat hij zoveel mogelijk koelt, ik heb hem nu zozio horizontaal gezet omdat er zoveel lucht binnengezogen word via de onderkant van de xbox , maar dan krijg je weer het probleem dat de roosters aan de zijkant van de xbox geen lucht meer krijgen.. heeft het zin om kleine blokjes(bijv van die jenga blokjes) onder de xbox te plaatsen en hem daarop te leggen? zodat hij dan een klein beetje verhoogd is en de xbox dan zegmaar lucht krijgt uit alle gaten die hij heeft?

    Groeten
    chris
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet nodig laat hem gewoon horizontaal staan en dat is voldoende :)
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah.. Mijn 360 geeft geen beeld meer, alleen nog maar geluid. Alles al geprobeerd, denk dat kabeltje kapot is. Geen garantie meer volgensmij.
     
  10. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    wel kut al die rods en vooral weer in de zomer. toch wel vreemd want in spanje is het altijd zo warm bijna ..als forza 3 op de ps3 uitkwam kocht ik geiljk een ps3 maja.
     
  11. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
    Mijn xbox slaat na 3,5 jaar bij elke game na 10 minuten vast,beeld staat gewoon stil en er is geen beweging meer in te krijgen,kan alleen de stekker eruit trekken om hem uit te krijgen.
    weet iemand wat dit kan zijn en of het op te lossen is?
    mijn garantie is al vervallen:confused:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vrees niet dat je dat kan oplossen...gewoon bellen en proberen het alsnog gratis gerepareerd te krijgen.

    Mijn 360 kan geen xbox originals spelen :mad:

    Ligt aan de hd. Heb er een 120gig op zitten en die doet het gewoon niet goed. Met andere hd doet ie het wel <_<
     
  13. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    aha bijna dood dusO-)
    Kan je op de xbox arcade je 20gig hd en hdmi kabel aansluiten?
    anders koop ik een nieuwe arcade
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat kan. :)
     
  15. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur morgen mn 360 op ter reparatie. Het enigste waar ik voor hoef te zorgen is het verzendlabel op de doos toch? Ik las net ook iets over een factuur wat je erbij moet voegen ofzo?
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhh

    daar gaan we weer RROD 2de keer. mijn 360 is van 21-8-2006 8)

    net op tijd dus.

    kreeg via de bellijn trouwens te horen dat het tegenwoordig beter is om reparatieverzoek via xbox.nl te doen.

    (zou stiekem bijna overstappen op PS3 :x |:- )
     
  17. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Me xbox heeft het nu denk ik begeven,krijg strepen over het beeld een soort freeze en net ook ineens zwart beeld en xbox staat aan.
    Morgen even de kabels checken en als het dan nog het zelfde is dan maar opsturen.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Factuur? Nee hoor.
    Gewoon bellen, ups bellen voor labels en ophaaldatum, labels printen of thuis gestuurd krijgen, xbox in doos (niet de originele waar xbox op staat vanwege diefstal gevoeligheid) en waarschijnlijk heb je m 8 dagen later terug.


    Heel apart: een collega van mij had m ook opgestuurd en ze zijn de xbox kwijt! De vorige keer gebeurde dat ook al (!) maar toen kreeg hij m een maand later alsnog.
    Nu kunnen ze m echt niet meer traceren en krijgt hij een nieuwe.

    Dat is netjes geregeld natuurlijk, maar persoonlijk zou ik dat niet zo leuk vinden om 4-6 weken zonder xbox te zitten!


    Ik begrijp wat je bedoelt, maar mn ps3 gebruik ik alleen maar om blurays mee te kijken. Had deze ook hiervoor gekocht en om een exclusive ps3 game te kopen als die uitkomt. In de 1,5 jaar dat ik de ps3 heb staat het aantal gekochte games op nul!
    De teller van de xbox360 games staat op ruim 40 ;)

    De ps3 is zeer solide, maar als die defect raakt en je bent werkelijk 1 dag over de 1 jaar (!) garantie heen dan is het jammer maar helaas en kan je voor ik geloof €240 een refurbished ps3 van ze krijgen!
    Er was iemand op internet die 1 dag over zn garantie heen was, ongelooflijk!
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet of het normaliter het kabeltje of de videokaart is?
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    bluray doe ik wel op me pc :cool: , en die ps3 koop ik alleen als ik een keertje geld over heb. maar ben van plan om een elite te kopen, met twee xboxen zit je ieder geval niet zonder. of ze gaan tegelijk stuk maar lijkt me sterk.

    en als ik eerlijk ben mag sony van mij lekker oprotten met hun overpriced arrogante we are te best houding ps3 bs :b:

    denk eerder de videokaart. maar zou dan wel ff kabel lenen van iemand om te testen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina