Baldur's Gate Dark Alliance II

Discussie in 'Algemeen' gestart door p1m, 24 mrt 2003.

1. p1m

p1m Guest

Baldur's Gate Dark Alliance II eind dit jaar op PS2 en Xbox!

Wordt deze veel beter dan Deel 1?

XBW Nieuws.

Post je meningen in deze treath

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2003
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deel 1 is nog niet eens uit op xbox gheghe! Althans niet in europa dacht ik.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee beetje raar :confused: Maar er is nog niks bekend over deel 2, dan kan je toch ook niet weten of hij beter gaat worden..

4. p1m

p1m Guest

wat ver wachten jullie of zouden jullie graag willen zien?

5. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    p1m jij maakt wel ff wat rare threads LOL check Roller coaster tycoon 2 centraal thread....als je nou gewoon ff bij deel 1 houdt is nog wat te praten maar jij begin al aan iets wat nog lang niet uit is:{

6. Gameslave

Gameslave Guest

Ik wacht zeker op deze game, heb deel 1 nl. uitgespeeld en vond het al een prachtgame, dus deel 2 moet ook zeker goed worden, en nu hij zo snel komt hoop ik niet dat ie veel uitgesteld gaat worden.

7. p1m

p1m Guest

het boeit me gewoon en ik heb gewoon bij de tijd als er iets uit komt zet ik het graag op het forum zo dat jullie het ook weten

het is trouwens Centraal geworden..

8. Gameslave

Gameslave Guest

vind het een goede centrale thread, eentje van mn (toekomstige) lievelingsgames:D

9. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat het grafisch beter wordt. Ik wil de developers niet direct van leuiheid betichten, maar we hebben al enorm lang op de PAl-versie moeten wachten (vandaag uit) en de nieuwe screens van deel twee zien er niet beter uit dan deel 1.

Maar goed, dat is wellicht een te negatief oordeel voor iets wat we nog moeten afwachten. Ik ben zeker met het verkeerde been uit bed gestapt.

- Locke

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    p1m, zou jij willen stoppen met centrale threads aan te maken? Het is dacht ik toch wel duidelijk gemaakt dat die door de mods word gedaan, daarom pas ik ook hier de titel wel van aan.

11. Gameslave

Gameslave Guest

de gfx zijn niet slecht van deel 1 vind ik, hoewel de berglandschappen wel een beetje aan de neppe kant zijn vind ik de gfx verder niet verkeerd, en deel 2 is misschien niet veel mooier maar zag wel meer detail op de screens zoals dat wagenwiel enzo dat nog meer leven brengt in het spel.

12. p1m

p1m Guest

shirko ik heb er niet Centraal voor gezet een andere mod gedaan

Deel Deze Pagina