Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De Nurburgring ziet er wel lekker grauw uit, typich op zijn duits lol. Tja sommige wagens zien er eenmaal minder goed uit dan de ander, dat is altijd zo geweest bij de Forza delen met dat sommige wagens wat cartoony leken. Bij deel 1 was dat heel erg het geval, bij deel 2 viel het dan weer mee maar nog steeds merkbaar. Geld niet alleen voor Forza maar ook andere autospellen, net alsof ze de auto's soms met een beperkt aantal foto's, video opname moeten opbouwen lijkt het wel.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat zelf de prioriteit bij sommige auto's hoger zijn dan andere auto's !

    En jezus wat heb ik hier zin in zeg , Forza 2 was eigenlijk de eerste autorace game waar ik best wel verslaafd aan ben geraakt..zelf dat ik hem nu ook nog wel is speel !

    Ik heb de vraag al eerder gesteld maar geen antwoord gekregen , "is er eigenlijk al bekend hoeveel "fictieve" tracks erin zitten ?
     
  3. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom sowieso die Audi S4 en niet het nieuwe model? Het vorige model is namelijk in het echt ook lelijk, daar kan Turn10 ook niks aan verbeteren natuurlijk :p.
     
  4. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    nieuwe model zit er ook in ;)
    [​IMG]
     
  5. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh, gelukkig maar. Kijk hoe mooi het kan zijn :p. Anyway, waarom dan nog het oude model? Komt opeens weer de gedachte van Gran Turismo in me op van de 33 Skyline modellen, of iets in die richting. Ik snap dat gewoon niet... Besteed je aandacht dan liever aan een auto of wat minder of aan andere modellen die wel de moeite waard zijn om in de game te stoppen in plaats van meer van hetzelfde.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja die enorme aantallen aan auto's boeit mij ook totaal niet, maarja ik ben dan ook meer een Exotic, supercar liefhebber en ga ik ook echt specifiek daarvoor. Nissan Fairlady vind ik dan wel nog cool, Subaru en al die rally wagens blijven tof.
     
  7. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit aantal wagens maakt het mogelijk dat iedereen zijn smaak kwijt kan. Als er namelijk maar een handjevol in zaten, was jij als exotic liefhebber na twee aankopen klaar geweest, bijvoorbeeld, maar met dit aantal kun je meer doen dan steeds in dezelfde auto rijden.
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer geilt iedereen zo op audi? het zijn saaie autos en ze sturen stukken minder dan bmw..ik vind dat er wel wat meer klassieke autos in forza mogen zoals je ook in gran turismo hebt zoals 500 sl uit 1990 en oude nissans waar je mee kan driften.
     
  9. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die manier kunnen ze reclame maken met 400+ auto's. Gewoon 20 versies van elke auto maken dan komen ze er wel.. O-)
    Saai? Dikker dan een RS4 avant heb je echt niet. Sowieso is de nieuwste A4 toch aardig sportief uit zichzelf met mooie sportieve lampen.

    Dat ze slecht sturen is ook bullshit. Al eens in een Audi met vierwielaandrijving gezeten? Die gaat strakker door de bocht dan een achterwiel aangedreven BMW.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    audi's zijn een stuk mooier imo dan bmw.. vind bmw echt een sjonnie/achmed merk..

    zo dat was de onsubtiele reactie...

    Maar ik ben erg benieuwd naar deze game... als ie gewoon t zelfde zou zijn als deel 2, met daarbij wel de aanpassing die gevraagd werden uit de community dan ben ik dik tevreden! :)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je gelijk in, een sim moet wel uitgebreid zijn in auto's om te kiezen. Maar soms zitten er modellen tussen dat ik zoiets heb, zullen daar echt velen mee gaan rijden? Blijkbaar is er dan een publiek voor, aan de andere kant heeft het weer humor, dat je met een omgebouwde gewonere auto een Supercar inhaald. :b:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het nadeel van zoveel auto's vind ik dat je nooit echt een band op kan bouwen met de auto. Dat was zo geweldig bij GT.
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als er een spel is met veel auto´s (of veel varianten op dezelfde auto's) is het GT.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan kon ik meer een band opbouwen met je eerste auto en daar een tijd mee rijden. Voordat je een betere kreeg. Dit was wel bij de eerste GT's. Weet niet hoe het is bij de laatste deeltjes.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Klopt, en vanaf GT 2 ging het dan allemaal via klasses zoals we nu vandaag de dag kennen dat je de evenementen moest rijden met de bijhorende type wagens. Dat vond ik erg sterk uitgewerkt, maar zoals je zegt bouw je zo geen band meer op met je wagen. Dat vind ik dan zonde als je een wagen koopt voor die kampioenschap, dan staat die daarna maar wat in je garage terwijl je ze eigenlijk niet wilt verkopen.
     
  16. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat is wel heel erg bekeken van één kant dan denk ik. Vele BMW's zijn vandaag wel goedkoop, dat wel. Maar dan nog. Ik wed dat jij zelf nog nooit in een (schone/ goede) BMW gereden hebt aan de reactie te lezen.
    Zelf vind ik Audi's ook mooi, maar de oudere BMW's bijvoorbeeld hebben zo hun klasse. Nieuwere ook wel, maar dat is een beetje een andere prijsklasse voor de meeste mensen natuurlijk ;)
    Anyways, vind het wel leuk dat ze eens wat nieuwe type auto's erin stoppen. Die SUV's enzo, kan je eens een keer wat fun beleven met wat lompere bakken om mee te racen. Lijkt me grappig online :thumbs:
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat je veels te snel nieuwe auto's krijgt in Forza/Gran Turismo. 3 races winnen en daar heb je alweer een nieuwe auto, etc. Het was beter geweest wanneer je wat meer werk moest doen voor een auto. Ik vind sowieso enigszins jammer dat je een auto als prijs krijgt. Ik had veel liever dat je elke auto gewoon moet kopen en je alleen geld wint.
     
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ach ieder zo zijn voorkeur voor auto's,
    ik heb wel degelijk in o.a. een (oudere) bmw 3 en 5 serie gereden. Ik vind dat nog steeds echt een sjonnie bak.. hard gingen ze wel.. maar ja dat ging de audi a3 ook.

    Laatst ook gelachen met de nieuwe volvo van mijn schoonvader, s60d5... die auto heeft ook veel koppel voor zo'n zware auto. Toch een aantal tuner-golf/peugot laten schrikken die middag... volvo is natuurlijk niet echt stoer race materiaal...

    Maar back on topic, ik vindt wel dat deze limited edition VEEL vetter is als die van forza2.. die sloeg eigenlijk nergens op.. 2 auto's en een boekje...
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Here is a little sneak peek at FM3's paint editor. This just shows a small part of what will be available in the full game.

    [​IMG]

    The new 'Face of Forza' Natacha Gachnang tries out Forza Motorsport 3's car painting options on an Audi R8 V10 during one of her visits at the Turn 10 Studios.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ah eindelijk je eigen kleur maken zo te zien (rechter scherm) !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina