1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    89 gewonnen - 11 verloren

    Dat is nu met een vriend mijn status. Was 89-10 en we hadden een reeks van 29 met Sevilla. Wonnen van de nummer 6014 en daarna deden we even een quick match om af te koelen, was hele spannende wedstrijd 0-0 en penalties gewonnen (3-2). Komen we tegen de nummer 8xx, maar daar kwamen we achteraf pas achter. Speelden die jongen helemaal weg zagen we het achteraf nadat hij was gequit. Vervolgens spelen we echt crap en winnen we nipt. Komen we tegen de grootste knuppel ooit, maar onze angstgegner Inter verpestte het voordat we 90-10 kregen, 90% winst :mad:
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hou me al lang niet meer bezig met mijn stats.
     
  3. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mijn stats zijn helemaal crap, sta niet eens in de rankings, maar wel tof om te spelen online...wel is het jammer dat er zoveel verschil zit in de teams, een heleboel gamers spelen met man utd, barcelona, chelsea, liverpool etc etc, ikzelf speel altijd met arsenal..opzich gek, want het liefst speel ik met een nederlandse club (in mijn geval Feyenoord...verder niets persoonlijks),maar dan leg je het helemaal af...soms heb je het gevoel dat je een wedstrijd domineert, maar de bal het net niet wil vinden, en dan een diepe bal op bv ronaldo of torres, en je verdediging heeft het nakijken...zo snel zijn die gasten. Verder wel tof moet ik zeggen, en ik hoop dat dit soort dingen in Fifa 2010 gaan veranderen!! En nu misschien wel een keer een NED elftal met de juiste namen!!
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wij zitten nu tegen de ranking aan met 2600 skill points. Even voor vrijdag dat halen en dan als we terugkomen van vakantie was het allemaal voor niets :+
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel netjes dat je met zijn tweeen zo goed bent. Als ik met een maat ga spelen dan wordt dat alleen maar ego'en en uiteindelijk ruzie. :+
     
  6. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat laatst weer manager mode te doen, 4e seizoen en alles zo'n beetje gewonnen maar mn managa prestige blijf 9/10, wat moet ik doen om die 10/10 te krijgen? edit: lama gebeurde zomaar opeens
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  7. Shotgun Edd

    Shotgun Edd Alaaf!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich hoef je het niet af te leggen met Feyenoord. Ik heb vorige week 2 keer met Roda JC gespeeld tegen respectievelijk Tottenham en Aston Villa en beide gewonnen. Ligt eraan tegen wie je speelt en met welke tactic! Als je met Feyenoord aanvallend speelt tegen pak `m beet Arsenal dan krijgt Arsenal veel meer ruimte en hierdoor win je bijna nooit. Speel je verdedigend krijgt Arsenal minder ruimte waardoor jou winkansen weer kunnen stijgen.
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vaak verlies je wel aangezien de spelers van topclubs automatisch sneller zijn. En aangezien dit spel puur om snelheid draait bij vele...
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik mis met mijn 2 spitsen tactiek een inteligente 2de spits. Samen kunnen we kleine kansjes omzetten in goals terwijl ik in mijn eentje vaak bij grote kansen een tweede spits mis die zich goed positioneert.

    Edit: WTF opeens mad traag mijn xbox!
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  10. Burnie

    Burnie Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zouw ik toch wel willen weten hoe je met ze 2en een ranked match speelt?
    gewoon je 2de controller aansluiten en spelen maar?
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    I guess so.

    Gisteren een match gespeeld tegen Arsenal. Althans een dream-team Arsenal, waarbij alle spelers ook nog eens strength en speed hadden volgens mij. Maar man wat was die kerel slecht. :lol: Hij won uiteindelijk wel door 2 lucky goals, maar toch kon ik voldoening halen uit de wedstrijd :p. Ik domineerde 90 minuten lang en had flink wat truukjes in huis waar hij geen antwoord op had. _0/

    Krijg ik na de wedstrijd een mailtje: is die gast gewoon lvl 29. Toen had ik echt zoiets van wtf! Kortom er zijn zowaar mensen die alleen maar met de glitch spelen. Daar is toch geen fuck aan?! |:-

    Wedstrijd daarna was leuker. Aston Villa - Roma (ik). Kom de hele tijd 1 doelpunt voor. Na 90 minuten 3-3. Waarop ik in de verlenging de turbo erop kon gooien (ging counter attack spelen). Eindstand: Aston Villa 4 - Roma 7 \o/
    Dat was nou eens een echt leuke wedstrijd.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en op Y drukken bij Club Select.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    2847 skill points. Stonden even in de ranking (9600), maar we moesten allebei eten en na 2minuten waren we er alweer uit 8)

    Edit: Wat een klote spel is het ook af en toe, erger me dood aan de xbox die steeds voor mij mannetje verwisselt bij een verdedigende actie. Heeft me net 2 doelpunten gekost. Ja dan kan je ook niet spelen ook!
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  14. Burnie

    Burnie Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedank maar dat zefgt die dat ik alleen met een niet actieve game profiel kan joinen of zo iets
     
  15. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Met een 2e controller moet je op Y drukken, niet met je eigen controller
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb ik ook vaker... erg irritant
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mannetje verwisselen toch op Manual zetten of niet?
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Straks maar even proberen dan.
     
  19. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, bij controller configuratie staat er zo'n balkje waarin aangegeven wordt hoeveel hulp je van de CPU krijgt bij het verwisselen van mannetje. Als je dat balkje helemaal leeg maakt, moet je dus alles zelf doen.. Mijn probleem daarmee is echter wel dat ik niet altijd het mannetje wordt dat ik wil worden, dan zit ik soms echt 15 keer op LB te drukken voor ik de man ben die ik wil zijn, maar dan is de tegenstander alweer 20 meter dichterbij de goal gekomen!!
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag sinds een maandje weer FIFA opgestart, ben wel een beetje mijn vorm kwijt. Maar wil wel eens checken hoe goed de XBW'ers zijn, iemand zin in een potje straks?
     

Deel Deze Pagina