[Xbox360] spellen te koop voor goed koop

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door sasuke_uchiha, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasuke_uchiha

sasuke_uchiha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan tog dat er een fout is ontstaan pgrferarrie, en over me naam me achter naam van de 2 dat klopt de eerste is van me moeder ze achter maar het ging om dat die achter naam van me vader op de topic kwam me moeder en me vader zijn gescheiden en ik woon bij me moeder en ik mag me vader zijn achter naam niet en kan nog niet veranderen van daar dat ik zij van was niet nodig dat het op de topic kwam.en diikoeneke ik vind niet eens dat jij (mee eens) moet zijn. Mensen maken fouten want wij zijn mensen klaar dus ga iemand anders je meeningen geven man.

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

maar je zei eerst zelf dat ik het fout heb gedaan... en dat je me niet gelooft.

Maar ik houd erover op:)

3. sasuke_uchiha

Leuk Bevonden:
    0
    jawel man maar het was aleen raar maar we houden er over op xd peace :)

4. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven m'n spellen? :mad:

5. sasuke_uchiha

Leuk Bevonden:
    0
    OKEEEEEE luister ik heb jou een pm gestuurt van de kassa bon van de post kantoor dus chill efe wil je voor de mensen die dit lezen ik zal hier ook een linkzetten van de foto van de kassa bon en ik sluit deze topic voor dat mensen denken dat ik een bedrieger ben. en dat komt om dat domme mensen geen gedult hebben. http://i32.tinypic.com/f9is8.jpg dat is de link. Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina