1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Natasja27, 4 aug 2009.

  1. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit spel ook?En spelen jullie nog online?Je kunt mij toevoegen want ik heb die online achievements nog niet.Speel nooit graag online maar wil ze wel proberen te halen.Heb geen headset maar is voor mij geen probleem.
     
  2. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat spel heb ik echt verot gespeeld, daar was de m1 garrant ofziets echt vataal, kills maken daar is veel makkelijker dan bij 4&5, 60 kills makkelijk.
    Veel maps ervan konje ook elke keer maar één route aanhouden, dus loop je heletijd rondjes komje iedereen tegen. zijn er uberhaupt nog wel mensen online daar natasja 8)

    PS: Dit topic zal het niet lang overleven :)
     
  3. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik speel het ook nog wel soms :D
    Ik wil mijn quest (da al 2jr oud is ofzo) naar de 40000-punten achievement nog beeindigen ook al gaat het vinden naar een match bijlange niet meer zo snel als vroeger, eenmaal in een lobby kom je na ieder spel nu vaak de zelfde mensen tegen :)
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me dus af aan jullie of er nog mensen online zijn daar.Jammer want ik heb niet de online achievements.Maar ja
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    ik heb ook vandaag call of duty 3 van iemand gekocht hier dus van de week wil ik best even online hosten ofzo :)
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je weet wat je moet doen, kun je in 1 match ongeveer 1400 punten halen.
     
  7. QuarryGuitar

    QuarryGuitar The Beatles

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel cod3, dat was mijn eerste call of duty
    Ik zou je graag willen helpen maar mijn xbox live is verlopen:confused:
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    ik heb hem nu binnen en heb net al wat online gespeeld dus voeg me maar toe als je wilt spelen
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kansloos!!!!!!
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Point Matches zullen niet eens werken, en inderdaad SHiZNiT, kansloos.
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die game is zo dood als wat, wat maakt t nou uit als je boost? Doen zo veel mensen met zo veel games. Je kan CoD 3 niet eens 1000/1000 halen omdat niemand het meer speelt. En ja smartass, points matches werken wel. Al helemaal grappig om dat van jou te horen, omdat jij je achievements laat recoveren en glitchen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    niemand het meer speelt? ik ging gisteren heel even en had meteen mensen in me game hoor?
     
  13. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    player match zeker??
    maar kdenk dat er minder dan 500 mensen zijn die dat spel nog online spelen

    en die 40.000 achievement had ik ook wel kunnen halen als ranked matches niet
    zo fkcing traag waren, ik deed er altijd rond de 5 minuten over om ergens in te komen, niet echt motiverend
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik glitch verdomme geen achievements tering mongool. En nee, je kunt geen Point Matches doen want er is altijd wel iemand die de game verpest, je hebt niet iets als een Squad System en je kunt ook geen mensen inviten.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    nee gewoon ranked match hoor |:-

    en games zaten zo vol
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Gefrustreerde nerd?:): Hoe kan het dan dat ik 20000 punten heb gehaald in een paar dagen?
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefrustreerde nerd? Jij loopt hier Point Matches te spelen, net alsof iedereen die een leven heeft dat doet. Zó ver gaan voor achievements
    Ik glitch geen achievements. Mocht je lekker denken dat ik het wel deed/doe, denk dat dan lekker.

    Ik denk in ieder geval dat jij een levenloze nerd bent, ja.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    In totaal iets van 15-20 matches zodat ik mijn laatste 20.000 punten erbij had. En dat is maanden terug. Denk btw dat iedereen wel wat meer skill dan jou heeft. Heb een paar keer gespeeld tegen je met CoD 5 en het verbaast me dan ook niets dat je moeite had met de single player :+
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    jongens kunnen we het lekker ontopic houden? iemand die vandaag toevallig potje cod 3 wil spelen?
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nog nooit met me/tegen me gespeeld, dus ga nou niet proberen te beledigen of dergelijk. Denk je dat ik me gekwetst voel als iemand die me niet eens in het echt kent over mijn game skills begint? :emo:

    En hierbij sluit ik dit ook af, want het gaat nergens meer over. Jij op negeerlijst, hoef ik je nutteloze posts ook niet meer te zien.
     

Deel Deze Pagina