Ik heb gezocht, maar niet gevonden.. Geen motogp2 centraal of iets dergelijks, dus dan maar (tijdelijk) zo.. Veel mensen hier hebben al Live! en dus ook (hooooogstwaarschijnlijk) Motogp gespeeld. Motogp is een van de meest gespeelde Live! games in ons landje (volgens mij) en ziet er gelikt uit en speelt fantastisch. Máár in mei komt deel 2 al uit!.. En dat is nog veel interresanter Hier een stuk over de vernieuwingen van Motogp2. Ik zou het stuk echt lezen!. "Better lighting Though it may be hard to tell in the pictures, the lighting is better this year than last. You'll see a fuller use of dynamic lighting and you'll even see a rainbow sheen in oil patches. There are also surface variations throughout a track so it's not just one type of terrain from start to finish. Hard to believe, but MotoGP 2 looks even more stunning than the original. " én ook nog filmpjes van Motogp2!! klik /post waard op mainpage lijkt me
Zien jullie nou enig verschil kwa graphics tussen Moto GP 1&2? In die filmpjes zie ik geen verschil. Alleen de HUD is iets veranderd.
bij ign hebben ze het over: "alle 500 cc motoren en rijders van et 2002 seizoen" dat kan dus niet he, ten eerste heette et voor 2002 "de 500" omdat et 2takt was en et maximum was dus 500 cc. maar in 2002 mocht er weer 4takt gebruikt worden, daarom is het maximum aantal cc's ook flink omhoog gegaan, waardoor het niet meer de 500 genoemd werd, maar de "motoGP" daarom klopt het eerste motogp spel ook niet. want die titel is niet van toepassing op het seizoen 2001. het had "de 500" moeten heten. daarnaast heeft alleen valentino rossi al een 900 cc 5 cilinder 4 takt tot zijn beschikking in het seizoen van 2002. dus IGN moet ff zich een beetje verdiepen in iets als ze er wat over willen zeggen. want alle 500 motoren waar ze het over hebben die gaan dr uit, want ze kunnen de veel krachtigere 4takts niet bij houden.
Ik LEES Tigerstyle. Het staat gewoon in jouw post. Dat dit in de nieuws post staat kan ik toch niet weten als ik die nog niet gelezen had.
MotoGP2 gaat zo ontzettend rulen! De vergaande integratie met Live en ook de Logo editor steken er uit In dit forum vind je nog een heeeeeele hoop meer info over MotoGP2 (developers interview, screenshots), maar je moet je wel ff registreren: http://www.planetmgp.com/forums/forumdisplay.php?forumid=45 En een filmpje op xbox.com (ik kende 'm niet en ik zag 'm hier niet): http://www.xbox.com/nl/motogp2video.htm