1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ze staan al wel op de wiki, alleen nog niet op volgorde van log nummer. Niet zo handig dus... |:-
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier staat een guide op chronologische volgorde.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem straks denk ik ook maar downloaden. Vanaf welk moment kan je niet meer terug naar het alienschip? Lijkt me wel handig te weten voor die Alien Captive Recording achievement.
     
  4. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    aaahhh ben ontvoerd door aliens!

    Tis weer ns wat anders :thumbs:
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook uitgespeeld. Vond hem wel tegenvallen. Die aliens werd ik al heel snel zat met hun chagrijnige kop en dat cartman-stemmetje. Soms was het echt een overkill, kreeg je er 3 op je in een kleine ruimte. :'-( Werd echt gek. Had ook meer van het verhaal verwacht eigenlijk.

    En dan nog die Alien Captive Recordings... :x volg ik die guide, denk ik: dat zit wel goed, krijg ik bij de laatste recording de achievement niet. Dus tel ik het even na: 24 recordings had ik. :lol:
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan niet meer terug kunnen :mad:
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je kan het best een chronologische opzoeken. of even kijken op de fallout wiki. De lijst uitprinten en vandaar de youtube link volgen en kijken in welke volgorde je ze moet pakken.

    Vond de DLC echt jammer. Andere vier heb ik me echt goed mee vermaakt maar deze was gewoon suf. Schip zag er niet uit en was veels saai. WAren geen leuke plekken te ontdekken. Items die je kan krijgen zijn ook niet echt denderend en de Aliens waren wel vijf seconden grappig (mars attack allien stemmetjes) maar daarna was ik ze zat
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vondt het niet slecht hoor.. vooral het einde was tof, en weer even een compleet andere setting.

    Maar dat gezegd, point lookout en broken steel zijn stukken beter, langer en groter.. ook krijg je na beide een grotere beloning.
    Voor diegene die deze nog niet hebben, zie het maar als een operation anchorage, mischien iets langer maar zeker wel even linear.. en helaas geen gave stealth suit op het eind. ;)
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zo! Klaar met Fallout, alle achievements binnen en ruim 100 uur verder.

    Vraagje, weet iemand of ik Fallout 3 + alle door mij gekochte DLC's ook kan spelen op mijn Xbox met een ander profiel? Mijn vriendin wil de game ook spelen, maar het is een beetje stom om alles dubbel te kopen....
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als het profiel op dezelfde HDD staat, is het mogelijk! ;)
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    W00T! Hetzelfde als Oblivion dus eigenlijk.

    Had ik even eerder moeten weten/proberen dan hadden we Anchorage en The Pitt niet dubbel hoeven te kopen! |:-

    Toch één vraagje nog, hoe gaat dat dan als ze weer op haar eigen Xbox de game gaat spelen zonder deze DLC? Is ze dan alles weer kwijt inclusief level 30?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan speelt ze het spel zonder de toevoegingen van de DLC. Als je gesaved hebt in een gebied met DLC, en dan de DLC verwijdert, loop je waarschijnlijk vast. Wat er met je lvl. 20 + char gebeurt weet ik niet. :eek: Ik denk dat dan je game crasht. Zou het niet proberen. ;)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Spoiler gevoelig!!

    [GT]53856[/GT]

    [GT]53854[/GT]

    [GT]53855[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, die Archway heal-dingen die werkten niet bij mij. Nu weet ik niet of dit wel de bedoeling is, maar het zou ook kunnen dat deze alleen voor aliens werken(in dat geval wel een beetje raar dat je er continu mee geconfronteerd wordt).

    Maakte de boel nog een stuk irritanter, echt focking veel Stimpaks er door heen gejaagd.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welke wapens gebruiken jullie op die aliens ? Ik gebruik meestal de gauss gun. Met de knockback erbij werkt dit erg goed. Van veraf gebruik ik de tesla coil...
     
  16. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met Mz Als ik in het bovenschip komt is het de bedoeling dat het meisje ook naar boven teleporteert maar dit gebeurt niet heb ik iets verkeerd gedaan???? Wie o wie kan me helpen.
     
  17. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    je moest het eerst selecteren en dan drukken op mod heal archway ofzoiets dan werkt hij wel.(maar wel tot 3 keer)
    Hun bloedeigen Alien disintregator zodra ik hem kon krijgen:D
    Ja want als het goed is
    moet je die teleporter activeren met een knopje aan de zijkant van de teleporter(zoals aan het einde van deze filmpje)
    of ben je verder?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  18. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het apparaat aangezet maar er gebeurt geen drol.
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem al gereloaded via de main menu?
     
  20. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat ik overnieuw kan beginnen op het filmpje zie je ze meteen verschijnen op het moment dat je op de knop drukt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina