Ik weet dat dit nogal oude spellen zijn daarom hoef ik er niet veel voor.Ik wil de overige games nog proberen te verkopen.Ik ben er helemaal op uitgekeken en heb ze uitgespeeld.Dus doe een leuk bod.Foto's zijn op aanvraag. Al mijn spellen zijn origineel en compleet tenzij anders is aangegeven. Nintendo DS games Pac Pix Lost Magic(engels boekje) Zoo Keeper Snowboard Kids super princess peach Gamecube Games Harry Potter en de Steen Der Wijzen GoldenEye:Rogue Agent Splintercell 1 Splintercell pandorra tomorrow PS2 Medal Of Honor:Rising Sun Medal Of Honor:Frontline PC spellen Vakantie Tycoon Toilet Tycoon Gevangenis Tycoon Dino Tycoon Cruise Ship Tycoon Hollywood Tycoon Boulevard Tycoon Circus Tycoon Brandweer Tycoon Deze spellen hebben geen boekje Fable the lost chapters deze heeft een engels boekje PSX Grand Theft Auto Collection Driver 1 Alone in the dark the new nightmare Super Nintendo Kid Clown in crazy chase Addams Family values(duits doosje,duits boekje engelse teksten) Nintendo 64 Perfect Dark(voorkant boekje gekreukeld) The Next Tetris(doosje slecht) Diddy Kong Racing Dit waren mijn spellen.Mocht u interesse hebben in 1 of meerdere games?Laat dan een bod achter en ik ga erover nadenken. Ze staan allemaal maar in de kast en ik doe er helemaal niks mee. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor.Ik heb al een paar goede deals gehad zie in mijn handtekening.
Veelste weinig.Er komen zowieso verzendkosten bij en ik wilde er 15 euro voor hebben.Want heb overal gekeken en ze willen er best veel voor nog. En naar België komen er helemaal verzendkosten bij.Dus ik hoor het wel van je. Ik wil natuurlijk ook wat geld over houden van het spel als je dat snapt.
Nee dan laat ik het verzendkosten bij 15 gaat het teveel worden en rond de 18 euro vind ik hem hier ook toch bedankt. succes nog met de verkoop.
Ik kan nog wel even navragen hoe duur de verzendkosten worden?Dan kan het eventueel nog 15 euro incl.verzendkosten worden?ik hoor het weer
Princess Peach is weer beschikbaar want ik hoor niks meer van degene die hier op het forum zat.En een kick