Jongens waar gaat dit over??? Juist ja, over de limited edition Xbox, en niet over de japanse S-controller en hoe mooi ie wel/niet is. Laten we het ff on-topic houden!
Ik denk zelf dat ik me eigen hou, voor al de saves, en dat ik de limited edition dan voor een heel mooi prijsje verkoop op internet
Het lijkt me erg veel moeite om qua saves weer helemaal overnieuw te beginnen. En er zullen vast wel een paar gekken rondlopen die de nodige pecunia voor die limited box willen neerleggen
moest ik hem winnen zou ik dejewels omwisselen en de limited verkopen een zwarte jewel staat veel steiler maar voor de rest vind ik dat die limited een braak-kleutje heeft moest ik natuurlijk een gek vinden die 500 euro geeft voor die limited zou ik de jewel natuurlijk laten zitten en "ongeschonden" verkopen
Wat dacht je van systemlink? Maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Natuurlijk wil iedereen hem winnen. Maar leg je erbij neer, er kan er maar een de winnaar zijn
De controller S is een namaak van de speciale Japanse controller. Zoals Wouter al zei zit het goede antwoord er eigenlijk niet tussen.
Zoals RumbleBuble al zei, een systemlink etc. En wat de saves betreft die kun je toch wel overzetten met een memorykaart? Kzou me limited edition niet verkopen
Das waar. Ff niet bij nagedacht. Japan zou dan trouwens het goede antwoord zijn. Wat jammer nou he RumbleBumble dat ik heb ga winnen :0(nee dus maar ach...)