Waarom gooien jullie altijd een Slotje op een thread die verkeerd geplaatst is en geven jullie alleen commentaar aan degene die het verkeerd gepost heeft? I.p.v dat jullie degene nou gewoon ff het antwoord erbij vermelden en diegene uit de brand helpen en dan pas een slotje erop komt heel wat vriendelijker en professioneler over! Dit is even een kleine tip
Klachten over het een geplaatst slotje? Klagen kan je hier! Mits je je aan deze regeltjes houd; Lees eerst het Algemene Forum Beleid door om te kijken of wat daar gebeurde niet tegen de regels in was. Daarna lees je ook het beleid van het betreffende forum door. Mocht je het dan nog steeds onterecht vinden dat er een slotje is geplaatst vul je het volgende 'formulier' in: Forum waar het slotje werd geplaatst: Behandelende moderator: Link naar het betreffende topic: Wat is er volgens jou fout gegaan/Hoe moest het wel?: Dit formulier is verplicht, anders wordt je 'klacht' gewoon niet behandeld. Ga ook niet agressief je verhaal doen, doe dat gewoon rustig/kalm.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Ook al bestaat een thread over een onderwerp al, je kan WEL antwoord geven of verwijzen naar een antwoord.
doe ik meestal ook .. meestal verwijs ik naar de centrale thread waar het antwoord in staat post hij/zij daar dan help ik hem haar gelijk ... zo ben ik ook weer
Ik moet de topicstarter wel een beetje gelijk geven, alleen ben ik van mening dat als we voortaan een thread zouden sluiten en er uitleg bijgeven + een link naar de goeie thread dat mensen voortaan niet meer gaan zoeken op het forum naar een thread, laat staan dat ze de zoekfunctie gebruiken; want nu doet een mod het voor hem.
Ik ben het grotendeels met Dioga eens. Het risico bestaat dat mensen te "lui" worden om te zoeken of hun vraag/opmerking/whatever al ergens op het forum te vinden is, als elke mod toch wel antwoord geeft als ze een nieuwe thread openen. Daarnaast betekent het voor ons ook ontzettend veel extra werk om elke keer hetzelfde antwoord te moeten geven. In plaats daarvan verwijzen we (ik in ieder geval, en de meeste mods geloof ik) in veel gevallen door naar de thread waar het al te vinden is, of waar de vraag gesteld had moeten worden.
Dan kan je nadat je een antwoord hebt gegeven en de thread hebt gesloten er altijd nog onder zetten dat de zoekfunctie geen overbodige luxe is, het kan veel makkelijker
Vaak zet ik er zo iets onder, maar onderhand moeten members toch ook weten dat er een zoekfunctie is, het herhalen word erg vervelend en het is saai om steeds hetzelfde te moeten typen... Meestal probeer ik ook weer iets nieuws erneer te zetten als ik een thread sluit, maja.. dat terzijder..