1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Oh oke, bedankt voor de mededeling :)
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Zit er wel bloed in de game, volgens mij als baddies op de mond worden geslagen gebeurt er niks. Het is toch normaal dat er dan wat bloed vrij komt.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Net de demo gespeeld, geweldig. Echt, de sfeer is erg goed, het ziet er mooi uit en het speelt heerlijk. Deze ga ik zeker kopen.

    Alleen in de kleine ruimtes, kamers wil het soms niet lekker lopen.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [viddler]http://www.viddler.com/player/2e7702db/[/viddler]

    Gisteren is de demo van Batman: Arkham Asylum uitgekomen op xbox live marketplace. Ik heb hem gelijk gespeeld en dit zijn de eerster gameplay beelder. De game is voor mij een must buy. Maar ja, ik was al een Batman fan.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom geen voice-over Fardo? :9 Zoals je toen ook met Star Wars had gedaan.
    Leek me wel leuk om je mening te horen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ok .. ga ik morgen wel maken :)
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Fardo's Fantastische Fladdere Foiceover Fideo!
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net demo gespeeld. Op zich niet onaardig, maar vind hem ook niet zo bijzonder. Ziet er leuk uit, maar is heel erg Wolverine, iets mooier, en meer stealth.
    Vind het sowieso jammer als je het gevoel hebt dat ze een hoop van een andere game hebben overgenomen. Hoeft het nog geen slechte game te maken, maar maakt het wat minder origineel. Moet het nu hebben van Batman naam / vibe / characters.

    Vind dat traag lopen met handje bij oortje zo kansloos. In GoW2 en Wolverine (en vast ook andere games) zat dat ook al. Als je een oortje in hebt, hoef je niet je hand erop te houden, hij zit niet in je vinger en het is niet dat ie nou zijn andere oor dichthoud om het beter te kunnen horen. Daarnaast, waarom moet je daarmee de snelheid eruit halen, door zo traag te lopen en vaak weinig anders te kunnen doen, of het zelf niet eens te kunnen skippen. Vind dat soort situaties zo hinderlijk en onnodig. Maar goed, ik wordt ook schijtziek van nutteloze 'Press start' als je een game opstart.

    Denk dat het voor de fans een hele toffe game gaat worden, of voor de mensen die van lekkere actie houden. Zelf zal ik hem niet zo snel kopen. Misschien later eens als budget titel.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die oortjesgesprekken kun je wel skippen hoor als je wilt. Paar keer op B drukken.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo blijft mij telkens verbazen. De AI is erg goed.
    En de uitspraken/acties van die boeven in de Silent Pretador kamer zijn erg afwisslend. Kan niet wachten tot de 28e. :+
     
  11. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Protip: Als je in de laatste kamer bent, kan je op start drukken en Reload last checkpoint doen, kan je die kamer overnieuw doen en lekker experimenteren met takedowns. Door het glas is mijn favoriet :D Zo badass. Of iemand ophangen, en dan het touw batarangen als er iemand onder staat. Als je aan de rand hangt en er loopt iemand langs kan je ook een takedown doen.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar dan mis je weer een stuk verhaal. ;)

    Wat [2k] bedoelt is dat als je een oortje hebt waar ieamand jouw info door speelt zou je in het echt gewoon door kunnen blijven rennen zonder je hand aan je oor te houden en langzaam te gaan wandelen. :cool:

    Nja hand aan oor is nog beetje logisch om het beter te horen (doe ik zelf ook weleens met zon ding in.), maar het gaan wandelen is vrij irritant want je kan dan niet snel door een lege gang heen rennen waar niks te beleven valt.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Gewoon een paar keer op B drukken, dan spoelt hij alles door. Ook tijdens het praten via het oortje.

    Viel me trouwens op dat ik soms opeens een hele snee zie op de rechterborst van Batman. Iemand ook opgevallen, misschien zie je in de volledige game je pak echt langzaam kapot gaan als je te veel klappen krijgt?
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga de demo zo weer spelen, en weer wat nieuwe combo's/verschillende manieren om te killen uit te vinden.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Had gisteren op mijn Nes weer eens de Batman games gespeeld;)
    Blijven de 2 beste Batman games IMO en lekker Hardcore.:b:
    Weet niet of er nog wat oudere gamers zijn die deze games ook gespeeld hebben?:)

    Batman 1 [Nes]



    Batman-Return of the Joker[Nes]
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb deze dan weer gespeeld, erg moeilijke game van wat ik mij kan herinneren..
    [yt]wh8iJLTH2qg[/yt]

    Ooh ja, ik kwam nooit verder mij de stage 3 battle tegen Cat Woman;
    [yt]B5xLCkfIP50[/yt]
    Alle bosses overigens, waaronder Cat Woman.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Klopt.
    Die was ook tof en erg pittig;)
    Maar de Nes games waren toch net iets beter:9
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik had vroeger Batman voor de Megadrive. Volgens mij was het niet echt een goede game ofzo (Spider-Man was een stuk beter), maar heb hem destijds geloof ik wel uitgespeeld.
    [yt]WLddNs8xwQw[/yt]

    Ook Batman and Robin gespeeld op de SNES. Leuke graphics en gameplay, maar niet uitgespeeld geloof ik. Was met een copy-box dus toen had je zoveel games dat je aan dit soort games niet zo heel veel aandacht besteedde, en voornamelijk de topgames deed...

    [yt]SNP1yvkW0BY[/yt]

    edit: hoe de fuck regel je die youtube-links?

    edit 2: fixed.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je moet alleen het laatste stukje, na de = teken in de url kopieeren en plakken.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina