1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]53632[/gt]

    Ik heb de Marketplace versie bekeken (met Shane Kim, Don Mattrick enz.). En ik kon er niks aan doen, maar ik kreeg toch een glimlach. :+

     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  2. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een prijs bekent? En komt er dan een prijsdaling voor GHWT? Heeft de drums veel vershil op die bekens na?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee? Geen andere Band Hero kopers?

    Dan maar verder met Guitar Hero 5
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [ign]14303807&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/101/1012027/guitar5_trl_johnnycash_8709_flvlowwide.flv[/ign]


    Voor de rest weet de preview niks te melden. Het is fun, het is gemakkelijker om met zijn allen te gaan spelen, de in-game challenges, de competitive modes enz.
     
  6. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    small announcement? dat is toch wel de beste aankondiging tot nu toe! hoe gaaf :D
     
  7. iRemco

    iRemco Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer nummers wat ik eigenlijk wel goed vindt want ze melken je uit met de extra track packs, ook betere lay-out en natuurlijk Coole nummers :D. Alleen jammer dat ze niet een andere gitaar hebben gemaakt (vorm) en drums zijn "bijna" hetzelfde
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben heel erg benieuwd hoe lang Activision nog weg kan komen met deze serie en de manier waarop ze nu aan het uitmelken zijn, voordat iedereen het spuug en spuugzat is.
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Hmmm.. nog nooit echt gekeken naar GH5. Ik moet eerlijk zeggen dat dit de beste setlist tot op heden is in de GH-reeks. (Rockband 2 blijft toch echt beter qua setlist).

    Wat ik ooit nog graag zou zien is een Epic song (20 minuten lang) & daar dan een leuke achievement voor.

    Daarnaast mis ik Dream Theater :mad:. Welke wel voorkwam in World Tour (Pull Me Under) & Rock Band 2 (Panic Attack) & natuurlijk de DLC (Constant Motion) voor Rock Band met die oh zo befaamde solo voor zowel gitaar als drums :).

    Maar qua variatie en nummers zeker goed te doen. Ik ga deze wel halen.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    Begin nou niet weer..|:-

    EDIT: Dulle, Komt er nog een Band Hero Topic? Anders wil ik het wel eens proberen.:p
    EDIT2: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=132959
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Begin ik zo vaak dan? Valt toch wel mee volgens mij?

    Ik denk niet dat deeltje vijf er snel in zal komen. Ik wil alleen Rammstein spelen, maar aangezien "Du Hast" nou niet het meest boeiende nummer van R+ is laat ik het maar even zitten. Ik heb er genoeg geld aan uitgegeven zo langzamerhand denk ik. Rockband ben ik nu ook he-le-maal zat aan het worden. Schijnbaar is er nog steeds onwijs veel vraag naar deze games anders blijven ze die dingen niet uitbrengen lijkt me! :+
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Niet jij specifiek,maar iedereen in dit topic. Er zijn genoeg mensen die wel naar die game uitkijken, en niet 7 x willen lezen hoe uitgemolken GH word.

    Voila, hoeven we dat ook niet meer uit te leggen.:b:
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar er mag toch wel kritiek zijn?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oooohhh... Had die edit nooit gezien. :+
    Kritiek mag er zeker zijn, maar zorg er wel voor dat er kritiek is op relevante dingen als crappy gameplay (mocht dat er zijn). Niet IEDERE KEER WEER over het uitmelken.

    Begint vermoeiend te worden.

    Geen interesse in de game? Zoek dan gewoon een ander topic op over een game wat je wel interesseert
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Och, nu heb ik wel mijn topic-ontgroening gehad, met Taylor Swift<3:9
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ach ik wilde gewoon even m'n frustratie tegenover Activision uiten! Ze lokken dit soort reacties tenslotte zelf uit met de huidige gang van zaken! :+

    Ik ben al weg uit dit topic! Let maar niet op mij! :thumbs: ;)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen slechte eerste keer toch? ;)
    Zoals mattiejj al zei is het absoluut niks persoonlijks tegen jou hoor. ;) Maar bij ieder topic over een rythm game krijgen we wéér precies dezelfde reacties. Op een gegeven moment hebben we er gewoon genoeg van. :+

    Oh, en Activision is zeker een bagger bedrijf. :mad: Helaas brengen ze goede games uit, waardoor ik ze ook nog mijn geld geef.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja inderdaad, Activision is een k*t bedrijf :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar van de positieve kant: ze geven het alleen uit, ze ontwikkelen de game niet. Dat doet Neversoft, en ik haat hun niet. :p
    Dus ik ga gewoon met een stift een dikke streep zetten door all Acti logo's op het doosje. :+

    En daarna heel onnodig reparaties aanvragen voor mijn instrumenten wat Acti weer lekker veel centjes kost.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja okee, dat is ook wel weer waar :9

    Maar Activision zuigt gewoon zwaar :+
     

Deel Deze Pagina