1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Batman 1 voor de NES had toffe muziek.

    Ik heb best wel zin in Batman AA, doet me een klein beetje denken aan bioshock 1. Wat wel jammer is, is wanneer je wordt gesnapt door vijanden met geweren, dat je dan vrijwel kansloos bent in een gevecht om dat te overleven als je niet wegkomt.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Door het glas heen? Hoe doe ik dat precies? Cool hoor...die wist ik dus niet van de batarang, ik wist alleen dat je een thug aan die gargoyle kon hangen, verder wist ik niet dat je nog meer met hem kon doen, hoe tof.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Gewoon op het glas staan terwijl er een guard beneden loopt. Dan spring je door het glas en pak je die guard hard aan. :D
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt er toch vast ook wel doorheen gliden?

    edit; ah das jammer dan, gewoon iets wat ik dacht dat misschien kon. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Als ik erheen glide gebeurt er in ieder geval niks.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ps. check dit;

    [GT]53971[/GT]

    Op 25:40 begint een stukje over Batman.

    - Het stuk dat 1 van die gasten speelde duurde 6 uur en toen zat hij op 1/4e van het spel (zegt hij).
    - De gevechten worden (veel) moeilijker en ingewikkelder dan wat je ziet in de demo (het begin van het spel), je krijgt meer mogelijkheden (gooien of zo).

    Ik ben blij met me preorder. :)
     
  7. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu heb ik de demo al 5x gespeeld #lol echt leuk jonge, kopen , kopen, kopen!!
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De demo kan me nog steeds niet overtuigen =(
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Kom er net achter dat je de batarang ook kan volgen als je hem eenmaal gooit. Pak hem met LT, richt en druk dan RB om hem te volgen.

    Binnenkort toch maar even preorderen, toffe game. Blijf de demo spelen! :D
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Heb precies hetzelfde.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Check vooral het stukje dat ik dan net zei. Laat wel wat nieuwe beelden zien. (en info)
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, de demo eens grondig gespeeld en hij valt zeker niet tegen. Toch kan het nog op veel punten mis gaan lijkt mij, waardoor dit alsnog een tegenvaller kan gaan worden.

    Ik ondervond de volgende punten als hinderlijk:

    1. De camera zit soms te dicht op de actie.

    2. Batman loopt erg houterig.

    3. De gevechten waren redelijk simpel en herhaalde zich vaak.

    4. Ik heb mijn vijanden nog niet echt angst aan kunnen zaaien, teminste dat idee kreeg ik niet. Ze zagen mij per ongeluk staan, beginnen als een gek te schieten en vervolgens resetten ze zich weer en kan ik ze makkelijk killen door vanachteren te sneaken.

    5. Zitten er wel genoeg bekende villains de full versie? Is een Riddler, Two Face, etc aangekondigd? Is er gezegd dat er nog meer hun opwachting maken? Het blijft namelijk opeens angstvallig stil nadat we een stuk of zes villains kennen en ik ben bang dat het hierbij blijft....
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt :eek: hoe kunnen ze die vergeten of er niet in doen!!
     
  14. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is volgens mij wel een riddler trophy in de demo dus die zal er vast wel inzitten
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    #3. Zie filmpje boven aan de pagina.

    #5. http://en.wikipedia.org/wiki/Batman:_Arkham_Asylum#Characters
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zojuist gelezen op het officiele forum van de game over The Riddler:
    The Riddler zal zelf niet in de game verschijnen. Dit is bevestigd door een PS3 review. Het gerucht gaat dat je The Riddler wel te horen krijgt.


    Verder over de villains:
    Verder schijnen de villains die we tot nu toe gezien hebben, alle villains te zijn. Geen Two Face, geen Mr. Freeze, geen Catwoman, etc, etc. Hoe bedoel je teleurstelling? Mijn enthousiasme voor deze game zakt gelijk met 50% naar beneden! Bah! Batman = villains. :mad:
     
  17. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze gaan natuurlijk niet ALLE villains in een game stoppen, kom op zeg. Wat als ze nog een vervolg willen doen (yes please!)? Dan moet er nog wat over zijn natuurlijk. Sommige mensen zijn ook nooit tevreden...

    Frangster: JE zaait ook geen angst door voor 3 man met een geweer te lopen, duh. Je zaait angst door ongezien tegenstanders uit te schakelen en weer in de schaduwen te verdwijnen. Heb je de demo uberhaupt wel uitgespeeld? In die laatste kamer heb je kansen zat om die gasten helemaal para te maken.
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het onzin dat ze nu content achter zouden houden vanwege een eventueel vervolg. De game gaf mij de indruk in previews destijds dat jij als Batman in dat gekkenhuis terecht zou komen waar alle villains van het heden en het verleden in zouden zitten. Tuurlijk ben ik dan teleurgesteld als we het maar met een handjevol bekende moeten doen, waarvan de helft niet eens zo interessant is naar mijn mening. Batman is juist zo goed vanwege de vele unieke villains.

    Que? Ik zei dat ik achter ze kon sneaken en ze één voor één neer kon halen zonder dat ze het van elkaar zagen of hoorde. Dat sloeg nergens op. Het was doodstil in de kamer, dan hoor je elk geluidje, vooral als dit op een paar meter afstand is lijkt me. Ik heb de demo drie keer gespeeld. Verder als wat schreeuwen en roepen naar elkaar kwam ik niet. "oh wat zijn we bang", "waar is Batman nou?". Vervolgens verstop ik me op die gargoyles, en ze zien me opeens niet meer. Sorry, maar dat vind ik nep. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  19. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de demo erg goed. De game ziet er prachtig uit en loopt als een zonnetje. Ik hou wel van dit soort games. Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als bij de ps2 game the Mark of Kri. Je kunt sluipen en stealthy iedereen omleggen. Of met het vechtsysteem er bruut op los slaan. Iedere "kamer"is een soort puzzel hoe je een voor een iedereen uit kan schakelen; liefst op een zo bruut mogelijke manier.

    Ik ben om, en wil hem dol graag kopen.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Op zich snap ik Frangster wel, je vliegt weer naar die gargoyles en ze weten niet maar waar je bent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina