1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zodra je in die wereld voldoende puzzelstukjes hebt verzameld, en de boel in elkaar zet, ontstaat er een soort platform in de grote puzzel. Door de puzzel te verschuiven kan je het platform zodanig plaatsen dat je naar de overkant kan springen om het puzzelstukje te pakken. Het puzzelstukje boven de deur kan je pakken door het platform zo te plaatsen dat dat beest links van de grote puzzel naar beneden valt en richting de deur loopt. Door op 'm te springen kan je vervolgens bij het puzzelstukje komen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wat Braid zo fantastisch maakt is dat je alles al kunt binnen een wereld, vanaf het begin. Alle puzzelstukken binnen een wereld zijn te grijpen, zonder dat je daarvoor naar een volgende wereld verder moet gaan.
     
  3. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel zo maar voor degenen die hij opnoemde moet je wel eerst verder het level in en de puzzel in elkaar zetten, en dat is inderdaad een beetje stom. Maar voor de rest kan je in het hele spel elk puzzelstukje dat je ziet meteen pakken.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dat wel, maar je hoeft de wereld niet uit. Dus uiteindelijk moet je achter de oplossing van de puzzel komen, door out-of-the-box te denken.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is er nog geen Shadow Complex Topic ?
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    omdat hier toch alle arcade titels worden besproken?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Grote titels kunnen wel een eigen topic krijgen maar als er niet 1 is maak hem zou ik zeggen.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand ff in een PM wil sturen hoe ik de layouts kan copy/pasten dan weet ik dat ook weer voor de volgende keren !
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    top ga het even proberen of alles wilt lukken !
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar is de Trials HD demo (en volledige game)? Volgens VG247 had die er nu moeten zijn.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    arcade games komen standaard op woensdag hoor

    van majornelson:

    This week on Arcade: Trials HD



    The Xbox LIVE Summer of Arcade continues with Trials HD lauching this Wednesday for 1200 points.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik weet het...om een of andere reden ben ik helemaal in de war met de dagen, lol.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren al mijn Arcade games gerate maar als ik nu kijk is de rating weer weg.
    Is daar iets fout gegaan of zie je de rating niet meer als je die hebt gegeven als je weer kijkt?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Normaal gesproken blijft je eigen rating ook staan. Dan wisselt ie tussen de algemene rating (oranje) en je eigen (geel).

    Misschien even langer blijven kijken?
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Sh*t! Net m'n punten opgemaakt is Trials HD uit! Ik zal de afgelopen maanden wel onder een steen geleefd hebben, want die zag ik even niet aankomen! Ik wist niet beter of het was volgens de developers op het Trials forum nooit mogelijk de game op XBLA te laten verschijnen. Erg tof dat dit dus nu alsnog gebeurd! Deze game heb ik he-le-maal platgespeeld in het verleden op spelletjes sites zoals Miniclip! Toch maar even punten scoren op de valreep dan vanavond! :+
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    En Shadow Complex komt die volgende week woensdag al uit voor 1200 of 1600 punten?
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    1200 toch? Voor Shadow Comlex?! Hoop t wel, dan kan ik m nog kopen als ik dalijk Trails HD ook gekocht heb!
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij word 1200 msp.
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ok nice, dan heb ik net genoeg voor beide! Dalijk dan maar ff Trials HD kopen ;)!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina