Californication is een totaal andere serie. Entourage is grappiger maar Californication heeft wat meer inhoud
Het is eigenlijk best vergelijkbaar, van wat ik tot nu heb gezien. Iemand uit NYC breekt door en verhuist naar Hollywood. Hier komt ie op allemaal feestjes etc. etc. De opbouw en "feel" is tot nu toe erg hetzelfde, buiten dat Californication toch wat meer inhoud heeft. Maar vind het wel een leuke serie hoor
Ik zeg niet dat het beter is, het is dieper met wat meer inhoud. Maar qua fun is Entourage weer beter. Dus tja, het is maar wat je wilt.
Nou ik ga Californication dan zelf maar eens een kans geven. Maar Entourage is ook wel een serie die op je groeit. S06E05 is nu trouwens te downloaden.
Nou, nou. 25 x 5 = 125 minuten. Ook maar de speelduur van 1 hele speelfilm. Marathon 24 kijken valt eerder onder verslavend.
Ben ik overigens de enige die dit op TV volgt? Vind dat downloaden zo kut altijd, snap die torrents ook niet(om de een of andere reden starten ze nooit bij mij) en op de PC kijken vind ik sowieso niet prettig. Ben nu dus bij afl. 5!
Heb een hekel aan series op tv. Sowieso heb je reclame onderbrekingen en het feit da Nederland met de meeste series altijd wel een seizoen of wat achterloopt helpt er ook niet bij. Nu ook nog eens alle series in 720p te vinden zijn is de keuze voor mij wel heel makkelijk S06E05 was helaas ook niet erg boeiend
Mmmm.. dan heb ik zeker een gare divx versie van seizoen 1. Zal hem zo eens afkijken. Vond het wel grappig tot nu toe.
Peace of cake. Download utorrent. en download op btjunkie.org Wat kan er mis gaan? Zoalang je seeders hebt dan kan je downloaden..