1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Celsus

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 31 mei 2009.

  1. Towel

    Towel Guest

    Hihi als je mijn daddy was geweest had je al op je 10de je wijfie zwanger moeten maken! Ik houd je hyve wel in de gaten, want de babyfotos komen daar toch zeker wel op he? Of blijven we tegen jouwn strandhoofd aankijken:thumbs:
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje;

    Waarom zijn Rambo & Elmo uit Cod4 Xbox360 team??
     
  3. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat ze niet zo goed zijn? Kijk Rambo en Elmo zijn nooit goed geweest in Cod4, alleen de laatste paar maanden. Daarvoor waren er eigenlijk maar 5 goede clans die actief waren in de eSport met Cod4. Toen kwamen er teams als Celcus die maar wat mensen recruitten zoals Rambo en Elmo. En nu horen die gasten opeens bij de top10 van EU wat natuurlijk helemaal niet reëel is omdat veel goede spelers als ik, toen gestopt zijn. Celcus kreeg dit waarschijnlijk snel door en besloten hun te kicken. Als ze nou slim zijn recruiten ze mij en m'n team bestaande uit Deadb, Divinity en WillieZz. Wij zouden makkelijk bij de Top10 van EU zitten. Daar zijn we nu ook mee bezig, ook al hebben we nog geen toernooien etc. gespeeld, als we beetje rondscrimmen en gb doen, winnen we wel alles. En tjaa, wij hebben toch al zo'n mooie staat van dienst. Maarja ik denk gewoon dat dat hele team van Celcus niet goed genoeg is voor Celcus aangezien Celcus een top PC-team is. En daar hoort naar mijn mening ook een top 360-team bij.
     
  4. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie de fock is divinity?
     
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    3. Reason, iD, qG. Zover ik weet iig. Of hoever terug bedoel je?
     
  6. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond EnVy ook goed in zijn goede tijd..
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt wel idd. Was wel vet tegen EnVy op ARGaming.
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik vooropstellen. Ik heb hen niet gerecruit. Maar het lijkt me wat simpel om hen af te vallen omdat zij later in de CoD4 scene zijn binnen gekomen. Zij spelen actief, willen zichzelf verbeteren en kunnen makkelijk ESGN attenden. I.t.t. de meeste teams in NL heeft dit team weinig teamchanges ondervonden en zijn ze loyaal gebleven aan Celsus.

    Neemt niet weg dat jullie een sterke line-up hebben met Willie en Deadbringr, maar wat is de kans dat het team langer dan 1 maand bij elkaar is? Dat het actief blijft spelen en dat jullie daadwerkelijk naar enkele (buitenlandse) LANs gaan? Dat blijft lastig te peilen.
     
  9. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke tnx steefie:), Nemesis check je priveberichten even had nog wat gevraagd over decerto.esports.eu.
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf het probleem met het nieuwe domein, waar onze nieuwe site nu op staat, wat betekend dat ik er niet aan kan werken. Ik heb geen idee hoe ik het kan verhelpen... Echt zwaar irritant.
     
  11. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien vragen bij een helpdesk van die domein die je huurt? of anders een andere domein? Ik weet het ook niet.
     
  12. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat betekent dat Decerto v2 nog wat langer op zich laat wachten?
     
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, helaas wel, we zijn al aardig ver, maar ik kan er nu gewoon niet bij :confused:. Ik moet even op cPanel komen, zodat ik de database kan downloaden en overzetten. En op FTP om de site zelf over te zetten.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Divinity=noob
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Deadbringer en Psychokid zijn baas, de rest zuigt ballen:b:
     
  16. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lust jou ballen ook wel:$
     
  17. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina