[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    heb jij 'm inmiddels gekregen?

    ik moet nog eff een extra dag w8en inverband met een adres foutje....dom dom dom
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jah mn ouders hebben em vanochtend voor mij in ontvangst genomen, maar jah. k krijg em vrijdag pas, want dan ben ik pas jarig :'-(

    ach jah, hoe langer je w8 hoe leuker et uiteindelijk is. ik voel dus met je mee.

    iedereen zit al lkkr te gamen. en wij niet.

    gelukkig heb ik metroid prime nog, dat spel ownt zo fuckin hard ook.
     
  3. mischa

    mischa Guest

    ik heb nog steeds nix van betalingsbevestiging :mad:
    dus ik heb hem pas laat en nu begin ik het echt zat te worden...
    het kan nooit 6 dagen duren voordat het geld binnen is ik heb het overgemaakt met girotel duzz max 2 a 3 miscchien 4 dagen :mad:
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    met de giro dingen wordt het meteen overgemaakt.

    ik zou even mailen
     
  5. mischa

    mischa Guest

    ik heb het al aan mirik laten weten :mad:
    ze zou vandaag kijken of hhet er al was en anders begint mijn vertrouwen in xbw echt minder te worden :|
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil niet lullig doen, maar girotel is fucked up! Als je bij gcshop.nl enzo besteld is het ook altijd heel langzaam met girotel. Rabobank is veel sneller.
     
  7. mischa

    mischa Guest

    maar het duurt ECHT GEEN(!!) week voordat het er is en mijn geld bij live! starterskit was er in 2 dagne :mad: ik vind het kllote
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    alleen maar omdat een game iets later komt dan geplanned?

    is niet echt een ramp toch.

    jammer is iets anders maar om dan meteen iets te gaan wantrouwen :confused:
     
  9. mischa

    mischa Guest

    ze zeggen 27 maart heb je hem
    ik denk nou mooi bestel ik hem hier want ik kom hier toch vrij vaak op site en op het forum dus vind ik dat het er dan gewoon moet zijn... snappie?
    ik moet nog zien wanneer ik hem heb en ik vertrouw die mensen dat ze het op tijd leveren, dat doen ze niet dus vertrouw ik die gasten hier niet voor 100% meer.
     
  10. BreeZaaH

    BreeZaaH Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry DuDe
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    pauze easy.. (heb het spel nog niet.. ga vandaag halen maar..) ik denk gewoon controller unpluggen.. :)
    begin scherm geen idee..

    ah straks ophalen en gamen maar.. wel blij dat ik een redelijke tv. heb ..
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    k zeg et nog maar een keer: dat schijnt dus niet echt goed te zijn voor de apparatuur. als ik me niet vergis staat daar ook meer over in de handleiding.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    kheb de game zelf nog niet dus dat wist ik niet.. enne egh.. ik had over jouw vorige post heengelezen..
    oopsie..

    Maar buiten unpluggen is er dus geen manier van pauze.. ach wel realistish natuurlijk ;)
     
  14. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Okey ff een advies voor iedereen die de game net begint, take it SLOW;) I found out the hard way, hehe
     
  15. mischa

    mischa Guest

    ik wil ook beginnen :mad:
    zit hier nog met mijn o zo oude panzer dragoon orta
    ben toe aan iets nieuws 8)
    net als iedere 2 weken :)
     
  16. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen half 10....man met pet loopt de tuin in en belt aan...ik deed alsof ik niks wist...lekker langzaam aan dus,de vent had 3 pakketjes voor me(SB,xbl-kit en nog wat voer)...zo'n slordige 12,5 kilootjes }:]

    natuurlijk meteen gesloopt die doos,nog een doos...open gemaakt,chips,weer een hoop zakken en doosjes....nu staat alles en heb al een tijdje gespeeld...wel lastig zeg,pleur de godganse tijd om...die fucking planes blijven komen...en voor ik op eject kan drukken....dead meat dus.

    Wel helemaal te gek,vette sound...aparte grafichs....en het is van betere kwaliteit dan ik verw8 had....heftig spel!!!!


    Oja,had hem via GCshop...netjes geregeld daar...kun je niks van zeggen.
     
  17. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond krijg ik hem binnen via TPG... om het spel te pauzeren om effe te pissen moet je gewoon de controller eruit pluggen en niet bang zijn dat er iets kapot gaat, want er is geen andere manier. Wat in de handleiding moet je niet al te serious nemen. Dat zijn de pure noodzakelijke regeltjes die in elke elektronica handleiding staat. Reset je je puter welles??? Nou? Dat schint ook totaal niet te mogen als je je handleiding erbij haalt... Ik reset mijn puter om het uur... hehhehhe... nooit problemen ermee...
     
  18. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Gaat de rechterstick bij jullie ook zo zwaar? De rest gaat allemaal soepel, ook het schakelen.
     
  19. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    via girotel of via overschrijvingskaart maakt deze keer helemaal niets uit... postbank heeft de afgelopen weken vette achterstand opgelopen met de verwerking van de betalingen... mijn betaling aan de shop duurde ook ruim 10 dagen!! Maar goed.. mijn spul moet nog binnenkomen...
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    schijnt normaal te zijn jah, om et aimen te bevorden geloof ik :confused:


    en stanson je hebt wel een punt. maar computers gaan op een gegeven moment kapot ook, of ze worden traag als dikke sjit door een trechter. en dan moet je op een gegeven moment ff upgraden weer en misschien zelfs wel een nieuwe kopen.

    in dat geval ga je gewoon ff naar informatique.nl en als je geld hebt regel je et ff.

    probleem is, dat als steel battalion kapot gaat. hij moeilijk meer te krijgen is. en ff formateren is daar niet van toepassing. ;)
     

Deel Deze Pagina