Hmm! Het probleem is dat ik gister iemand een PM heb gestuurd. Maar die is na gister nog niet online gekomen. En daar wacht ik eigenlijk op
ik zie af van onze deal. zie dat je de game overal nog probeert kwijt te raken, terwijl het volgens jou alleen nog om een pm ging.. dit doet mij nogal twijfelen aan je geloofwaardigheid.. succes met het kwijtraken van je spel
, ik zag in jou Topic. Dat je Battlefield ging verkopen . Dat je al bezig was met de deal. Dat je alleen nog moest wachten op het geld/spel van een ander. Dus toen dacht ik "nou dan zoek ik wel verder, helaas geen Battlefield"
ehm halo 3 zit in de verkoop.. battlefield niet.. staat in m'n eerste post altijd uitgebreid beschreven wat mijn deals zijn en wat ik er voor betaal/ruil.
Gisteren zag ik staan dat je bezig was met een deal. Joun Battlefield tegen iemand anders game/spel dacht ik. Alleen jij moest nog wachten op het ontvangen spel/geld. En nu zie ik staan bij afgeronde deals "x IElementZ - Battlefield BC voor Dead or Alive 4 (Deal helaas niet doorgegaan wegens beschadiging DoA4))". Dit had is gister nog niet gezien. Gister stond nog "bezig met deal". Dus toen dacht ik al van. Jammer, dan zoek ik wel verder.. Denk dan dit een misverstand is
dat lijkt me nogal stug. Die deal is namelijk van een paar weken terug en ik update vrijwel iedere dag.. maar goed.. so be it edit wat er wel stond was battlefield 2 - modern combat. Maar dat is een spel wat ik binnen kreeg.
Hmm! Dan weet ik het ook niet meer.. Ik dacht toch echt dat ik het zag, niet dus Deal gaat dus zeker niet door?! Want dan zoek ik verder..