Is er ook zoiets als en reset knop of kun je bv bij demo cd's een toetsencombinatie indrukken waardoor je Xbox vanzelf herstart???
Ik denk niet dat er zo iets is, anders lees je ff de handleiding door, daar moet het instaan... + Het risico dat je de combinatie perongeluk zou indrukken... (Maar is het zo'n grote moeite om ff de resetknop in te drukken )
Toch jammer dat er geen reset knop op de Xbox zit. Ik denk iedere keer als ik midden in een game zit en de lade open druk dat dat niet goed voor het apparaat is...
je kan ook gewoon naar het hoofdmenu gaan, of bedoel je als ie vasthangt? is resetten dan helemaal niet slecht?
in sommige spellen kan je als je start en back iets van 5 seconden ingedrukt houdt ook je Xbox resetten. /Mod volgende keer ff de thread lezen voordat je post edit by Eastmaster
nou, zijn jullie nou te lui om heel even je kont van de bank los te rukken en even een metertje of 3 (heen EN terug PFFFOOOOOOOOOEEEE!!! ) te lopen en de aan/uit-knop 2* in te drukken??? Je kunt natuurlijk ook reuma willen krijgen door te proberen alle knoppen tegelijk in te douwen, maar je kunt toch beter ff de aan/uit knop in te duwen
ja maar net zoals icarus zegt is het een gevoelskwestie. Ik denk ook steeds dat me xbox slechter word als ik tijdens het spelen van het spel de lade open doe. hetzelfde heb ik met als ik een spel erin laat zitten terwijl mijn xbox niet aanstaat. dan denk ik ook dat het verkeerd is. (ik heb het dan ook nog nooit gedaan) btw mijn xbox maakt een soort trillend/krakend geluid in het begin als ik splinter cell erin doe. als ik bij de menu's ben word het minder, en als ik een level geladen heb is het er niet meer. ik vond het eerst niet zo erg maar pas geleden deed ik een dvd in mijn xbox die het niet deed en toen maakte mijn xbox hetzelfde geluid. euh hellup?
dat is je harde schijf of je dvd speler... maar een dvd(zijn geen cd's) kan je er rustig in doen. Haal hem er wel uit als je hem verplaatst of langere tijd niet gebruikt.
volgens mij als je alle knoppen in drukt en er gelijktijdig hard op ramt , dan stopt ie als t goed is en moet je m weer aan zetten, (her-start) en je heb kans dat ie t helemaal niet meer doet
ja ik was voor de 50ste keer bezig met de laatste eindbaas van PDO en zag ik dus ook voor de 50ste x dat filmpje dat ie uit dat ei komt en ik was dr zo zat van dat ik maar wat deed dus een beetje start en back + linker en rechter trigger....... ploep! reset ! lekker leuk ! moet ik alsnog dat klote filmpje zien