De game is nieuw 22 Euro, zie hier. 30 Euro ga ik er dan ook absoluut niet voor geven, maar mijn bod van 17,50 blijft staan.
dan bestel je m toch lekker vanuit engeland. ooh wacht je hebt geen cc? voor 17,50 gaat hij zeker niet weg
Moeite met normaal reageren? Dat je hem niet voor die prijs weg doet is je goed recht, echter bestel ik hem dan liever in het buitenland, inderdaad, met mijn CreditCard.
jij hebt moeite met normaal reageren, ik had al lang tegen je gezegd dat ik m niet weg doe voor 17,50. Volgens mij heeft het dan geen zin om nogmaals te reageren met een stom linkje naar een engelse site. Alle spellen zijn daar veel goedkoper dan in nederland, dus kan je het net zo goed bij alle advertenties hier doen.
Ik geef enkel aan dat mijn gevraagde prijs zeer redelijk is, dat jij hem daar niet voor wil verkopen is - nogmaals - je goed recht, echter vind ik je reactie ('dan bestel je m toch lekker vanuit engeland. ooh wacht je hebt geen cc?') zeer kinderachtig. Goed, genoeg hierover, succes met je verkoop.