Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    als je via UPS doet is het bijna zeker dat je pakje onderschept wordt door duane (+50%)) . met normale verzending is die kans 0.1%
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Uit mijn ervaring duurt het ongeveer een week soms 6 dagen andere keer 9 maar als je pech heb kan het inderdaad 2 weken duren. Als je hem echt snel wil hebben is UPS de beste oplossing maar dan betaal je waarschijnlijk wel ongeveer € 50,- door de extra kosten en BTW. Voor dat geld zou je hem ook in Nederland kunnen bestellen en gewoon op de release kunnen spelen. Het is maar net hoe graag je hem wil spelen. Als je hem meteen op de release wil hebben zou ik even hier kijken. Als je hem reserveer krijg je dan ook nog een DVD van The Dark Knight. ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik ga gewoon een dag of 2 dagen voor de release kijken of wat winkels hem al verkopen in de binnenstad. dus niet van die gozer die het verkoopt uit america
     
  4. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister gespeeld de demo. Zo...super...vet! Alles is werkelijk perfect, combat system, stealth system, coole Detective Mode. Beste Joker, beste Batman, en ook de beste Batman game.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Over de laatste trailer...



    Veel gadgets, en je kan er ook veel mee! :eek: Ziet er echt stoer uit.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het leukste gadget toch de Batarang is die ontploft.
    Het zou me vooral hard lijken als je zo'n explosive batarang tegen/in een vijand kan gooien, en dat het dan ontploft.}:]
    De grapple gun is ook wel leuk om mee rond te klooien.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het ook wel stoer om die explosieve gel toe te passen zoals je ook in de video kan zien; je zit op glas, boven een vijand. BOEM. :cool:
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou het mogelijk zijn om het glas te breken, wachten tot een vijand komt, en hem vervolgens omhoog grijpen met de grapple gun?
    Klinkt best lekker om zoiets te doen. 8)

    'T is al ''sexy'' genoeg dat je glas kan breken en dan naar beneden kan vallen, en vijanden neer kan slaan.\o/
    Ik twijfel wel aan of je wel lang zoet kan zijn met dit spel, en of het waard is om het nog een keer uit te spelen. In de demo zijn de vijanden ook best makkelijk te verslaan...ik hoop dat het uiteindelijk wel meer een uitdaging word.
     
  9. SonofGod

    SonofGod Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    De reviews van dit spel zijn echt verrassend hoog.

    Ben alleen benieuwd naar de speelduur...
     
  10. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo vandaag binnengehaald, misschien wordt het wel mn volgende aanschaf als ie uit is...
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet wel zeker dat dit mijn volgende aanschaf wordt. *)
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De 28e afhalen bij de FRS :)

    [​IMG]
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog eens over nagedacht en vind de CE niet zo heel bijzonder.
    Heb het spel bij 12Game besteld voor slechts 54,54 Euro! Met de Armored Batsuit DLC! Vind ik persoonlijk veel vetter dan een extra Challenge Map.

    Edit: Oja, en er zit niet eens een fatsoenlijke gamecase bij! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vergeet de Batarang niet...
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zit bij de C.E. die besteld hij juist niet. ;)
     
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    als 12game echt een dag voor de release levert, zou ik het daar ook wel bestellen, want wil graag de spel spelen op de release. Weet iemand of 12game echt goed is met opsturen?
     
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Als zou op de site vermelden dat zij op de release leveren kan je daar gewoon van uit gaan. Heb ook al een mail verstuurd met de vraag of ze dat doen. Nog geen antwoord mogen ontvangen, maar ik weet bijna wel zeker dat ik 'em de 28e speel.

    Edit:

    Ik citeer van de website het volgende:

    "Pre-order: Het product is nog niet uit gekomen en is daarom gereserveerd. Het product wordt een dag voor de release naar u opgestuurd, zodat u het op de dag van de release in huis heeft."

    Oja, en wat dat gamehubs.com betreft: ik bestel niet zo graag van dat soort sites. Levertijden duren mij te lang. En die twee tientjes meer kan ik best missen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dacht ik er in het begin ook over. Maar naar verloop van tijd heb ik vaker daar besteld en toen werden die 2 tientjes ongeveerd 2 hondertjes misschien wel meer :D
     
  20. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik bestel die spellen zoals fable 2, saints row 2 enzo wel van gamehubs, spellen die ik nog niet echt nodig wil spelen. Of als er een hele rij met spellen komt, dan koop ik er gewoon 1tje van de normale winkel, en koop ik de rest van gamehubs, want dan vermaak ik me gewoon met die ene die ik in een normale winkel heb gekocht.

    PS: ik heb Batman gekocht bij 12game.com
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina