zal ik deze topic maar even weer leven in blazen. meer games toegevoegd aan de line-up van Ubisoft , Nintendo en Rockstar Games
Yes, eindelijk Rockstar op de beurs. Dat zal dus wel informatie/trailer opleveren van Ballad Of Gay Tony.
Hoe kan het dat All Points Bulletin speelbaar zal zijn op de xbox 360 en PS3 terwijl het alleen voor de PC wordt ontwikkeld? Wie gaan er nou allemaal? Ik ga misschien met een paar maten.
Nee hoor. Hij wordt voor de PC ontwikkeld. Ze zijn er nog niet uit of ze ook een port naar de consoles gaan maken.
Wij zijn zeker van de partij, we maken er ineens een citytrip van. Ik proef het duits gerstennat nu al...:b: Maar ik ben wel is benieuwd naar de duitsers en hun censuur op bloed in games
Ok dit is raar. Toen jij dat zei van de 360 keek ik op Wikipedia stond er dat hij under development was voor de PC en 360, en stond er bij de datums dat hij was aangekondigd voor de 360. En nu niet meer. Nou ja, nevermind dan
ik ga er zeker heen, heb de treintickets en entree kaarten hier al liggen, ga samen met een maat . Ik ga donderdag. ik heb om half9 de ice op Utrecht en ben er om 10.45 in Keulen en ik ga in de avond weer terug om 21.00. Wordt een lange maar hopelijk een geweldige dag
Ga er woensdag heen op de vakdag. (zit in de standontwerp/bouw) Even langs bij een oude klant, waar we helaas dit jaar niet voor bouwen. (even je gezicht laten zien jeweettoch) en de rest van de dag eens even rondneuzen.\o/ Iemand moest het doen, dus ik heb me maar opgeofferd hehe Ben vooral heel nieuwsgierig naar Bayonetta, die ga ik mooi eens even uitproberen. Hopelijk is het ook wat rustiger aangezien het de vakdag is.
http://forum.xbw.nl/showthread.php?p=3424588#post3424588 Verloting 2 kaarten voor alle 3 de dagen. (Volgens NG Gamer is het van 20 tot 23?) Ik heb niemand kunnen vinden die met me mee kon dus verloot ik het.
Vandaag: Aangezien het in Duitsland is hoeven we deze keer toch niet de tijden om te rekenen? Want daar ben ik heel slecht in.
Echt tof om dat hier te posten en ze op een ander forum weg te geven... Ik heb er in ieder geval zin in. Nog meer mensen die donderdag gaan?