1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad heel lastig met die granaten allemaal (Dat had je bijv. veel minder bij Call of Duty 2 en 4) maar wat je dus het best kunt doen gewoon is als je de kans hebt de granaat snel teruggooien.

    Wegrennen heeft bij mij heel slecht gewerkt, en leidde dan ook tot doodgaan. Veel proberen, en gewoon niet té rustig gaan, maar ook niet té snel, en als je dan langs die onzichtbare grens bent, en je ''Checkpoint reached'' op je scherm ziet staan voel je je zo nice. :b:

    Succes. :)
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probeer ik ook *heeft ervaring door Cod2*. Ik denk dat ik het straks maar weer ga proberen.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Net nog paar potjes CoD WaW Nazi Zombie mode gedaan, weliswaar op de PC. Wat is dat verslavend zeg :).
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kutte is alleen dat je bij CoD 2 geen granaten kunt teruggooien :+

    Damn, wat een hel was dat de eerste keer 2 op Veteran 8)

    (Helaas moet ik nog een paar levels :'-( )
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Call of Duty 2 makkelijker dan 5 door de granaten. Maar waar ik me aan ergerde bij Cod2 was hoe stom de AI af en toe was, je teammates die geen reet doen en niet rushen en jou al het werk laten doen. Ook ergerde ik me aan teamkills, gooi je een granaat om een room te clearen rusht een van de AI opeens naar binnen :{. Af en toe rushde de AI wel mee en dan was het weer leuk :D.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, dat is het zeker. Vooral omdat je moet blijven overleven. Was dit ook weer onderdeel van MW2 ... maar dan zonder zombies?
     
  7. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    foute topic :confused:
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vond CoD world at war leuker dan CoD4, dus ik heb niet zulke hoge verwachtingen van dit spel.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Elke COD op Veteran is goed te doen. Het is niet alleen pure luck. Als je weet hoe je veteran mode moet spelen dan red je het wel. Natuurlijk heb je soms een mazzel momentje nodig maar echt, een getrainde COD Veteran speler moet het kunnen halen, het is bij elke COD het zelfde truckje!.
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    You're the pro :cool:
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat hoor je me niet zeggen, maar goed moet toegeven dat ik wel echt de koning ben op het gebied van Veteran! :+ O-) :emo:
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Samen met duizenden andere :+
     
  13. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mappack 2 of 3 kopen maar ik had een vraag over de zomie maps die erbij horen:
    Zijn de maps geschikt om met ze 2e offline te spelen? Dus niet te groot maar gewoon klein net als Nacht der Untoten? En welke vinden jullie leuker?
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou toch een beetje vreemd zijn, vindt je niet?
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Allle zombies maps zijn goed te doen met twee man, goed te verdedigen en je krijgt minder zombies als je met twee man speelt dan met drie of vier.

    Ik zou voor de 3de map pack gaan, aangezien je naast de perks die je ook hebt in map pack 2, nog een aapje hebt als wapen. En de pack-a-punch machine zodat je je wapen kan updaten.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook bijna alle veteran missie gaan mij makkelijk af, behalve bij COD5 Heart of the Reich en die Corkscrew missie. Heart of the reich duurde bij mij wel een maandje, en corkscrew had ik wel in een dag gehaald maar duurde wel een tijdje. Heb het spel nu ook wel op 1000, maar op COD4 kom ik maar niet verder met die uhm, No fighting in the war room:mad:
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik zou het echt niet weten. Ben ook niet echt een Modern Warfare freak. Ik denk dat het vooral komt doordat ik het WOII sfeertje meer digt. Maar als MW2 zonder zombies zou zijn, zou het ook meteen een stuk minder DENK ik zijn. Die zombies maken het juist beetje spannend. Het lijkt net een horror film. Als je in een horror sfeer zit, voel je je ook echt opgesloten denk ik.:D
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er komt een special ops mode. Soort van Terrorist hunt uit Rainbow Six. Dus dat je met 2 man de vijanden moet uitschakelen.
     
  19. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Zombies zijn een absoluut leuke toevoeging aan WaW en in elk geval een stuk origineler dan die Arcade Mode die je vrijspeelde als je COD4 had uitgespeeld. Treyarch heeft daar toch wat meer werk van gemaakt: Die Riese bijvoorbeeld is briljant.

    En of je de moderne setting leuker vind of die van WWII is iets persoonlijks. Maar het feit blijft dat IW de engine heeft gemaakt en die is fantastisch, Treyarch heeft hier gewoon een goede game opgebouwd, niks meer, maar ook niks minder.

    Daarom ben ik toch wel heel erg benieuwd naar MW2, je mag ervan uitgaan dat er ook aan de engine flink is gesleuteld. Daarnaast vind ik het leveldesign van Treyarch niet slecht, maar IW doet dat toch een stukje beter om de een of andere reden.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo bijna 7e prestige! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina