[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Tompoes99

    Tompoes99 okidoki.....

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    MA is onwijs kewl..... en zeker als je het Live speelt. Het is niet echt moeilijk om te spelen. Het kan ook heel moeilijk zijn met allerlei strategieen enzo...... Maar het is ook leuk als je (net als ik) gewoon er een beetje op los beukt.
     
  2. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dit spel niet vaak genoeg om stand te kunnen houden in teamgames. Ik moet duidelijk ook eens wat anders proberen dan de Mad Cat. Vooral die Ragnaroks, met hun rare disable-beam helpen me elke keer weer naar de schroothoop.

    - Locke
     
  3. Mongroid 666

    Mongroid 666 Tortured Soul

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEEELP!!!

    Als ik MA wil opstarten op mn XBLive, begint mijn gehele beeldscherm te rollen, zodat ik nix kan doen, het spel zelf doet het wel gewoon, maar ik zie gewoon nauwelijks wat. Weet iemand misschien hoe dit komt en/of wat ik hieraan kan doen? In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.
     
  4. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarvoor kan je beter terecht in deze thread zijn. Dit forum is alleen voor het Live gedeelte van de games.
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    oke mensen,
    ik heb dan eindelijk Mechassault kunnen ruilen (ik krijg dus Mechassault) me gamertag = FreaX , dus je ziet me vanaf eh... Dinsdag (niet de demo dus!!)
     
  6. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm... weet niet of het waar is, maar er gaat een klein gerucht via live dat de stats van MA gewist worden eind van de maand. (april) Want KOKI (nr2) en nog een paar hebben een dubbele account. Niet zo erg, maar wel als ze ddie gebruiken om hun status op te krikken. Dus ze gaan met allebei online en gaan dan met de ene account zich eigen neerschieten (de andere account natuurlijk). Zo heeft die KOKI al 15400 kills ofzo, terwijl een week geleden had hij er nog maar 10000 ofzo. Dat gaat wel erg snel. Weet niet of het waar is, maar denk, meld het maar ff
     
  7. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Duitsers en fransen, de enigen die ik tegenkwam. En die begonnen nog vervelend te doen ook. Lekker schelden en jammer doen hoort er blijkbaar bij. Nou dat hoop ik niet, anders verdwijnt die headpiece in de kast.

    En teaming up is ook jammer, want ik ben er nog reteslecht in en met 2 tegen 1, net zelfs 4 tegen 1 met 5 man is bar vervelend. Maar ach, het is wel supercool, ik ga snel de full version kopen..

    Trouwens ik had er een paar flink te pakken, begonnen ze onwijs te vloeken en te schelden. Hoorde mijn tag dus weet tegen wie ze het hadden (is bij fransen best moeilijk te volgen...snel en frans tegelijk...confused)

    m-X
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb Mechassault eindelijk :) (sinds donderdag)
    dus voeg me toe: FreaX . ik speel de laaste tijd alleen Mechassault :)
     
  9. Hexepeth

    Hexepeth No wind no waves

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Mech voor XBL?

    Is er ergens een overzicht van de voor- en nadelen van de verschillende Mechs?

    Met welke Mech kun je het beste spelen (als Newbie) op XBL?
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.crushkill.net/

    Daar wel! :+

    Doe ook eens zoeken met de ZOEK functie in het forum please, hier zijn al talloze threads over geweest. :)
     
  11. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mirik, bedankt voor die Site!!!
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    NIET een probleem.
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ligt t nou aan mij of zijn veel Amerikanen racisten, sommige keren dat ik ging spelen met MA was het toch een scheldpartij en begonnen ze vet racistisch te doen en te zeggen hoe f*ck**geweldig het wit zijn wel niet is
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Kheb wel is een flinke ruzie tussen amerikanen en britten aangehoort :D
     
  15. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    o ja das altijd leuk :)
     
  16. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook wel eens horen schreeuwen tegen elkaar. Er zat er een te cheaten en dat kreeg de rest door. Zijn ze al scheldend met 3 man tegen die ene gegaan. Die cheater had nog gewonnen met 38 kills en de rest ver daar achter.
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je het nou over mech assault. daar zijn toch geen cheats voor?
     
  18. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    nee, en cheats zijn voor losers (if i may say so)
     
  19. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik cheate vroeger maar nu vindt ik alle cheaters zuigen!
     
  20. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    whooh iemand is het met me eens:D
     

Deel Deze Pagina