Sega GT 2002: verkeerde auto keuze?

Discussie in 'Algemeen' gestart door (T)r@cer, 26 mrt 2003.

1. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het spel begonnen met een Toyota Celica 1600 GT. Heb daarna meegedaan aan de 70's event race en heb 2 auto's gewonnen. Heb ze beide verkocht en heb van het geld een Chevrolet Corvette Z06 gekocht + alle mogelijke upgrades.

Toen ben ik met de "Official races" begonnen...

- Stage 1: eitje... eindigde met meestal een halve ronde voorsprong.
    - Stage 2: easy... nog steeds met een ruime voorsprong.
    - Stage 3: WTF... mijn corvette, de beste auto met alle mogelijke upgrades werd aan alle kanten voorbij gereden door opels en mercedessen die toch veel trager horen te zijn.

Met pijn en moeite heb ik het naar Stage 4 gered, maar dat is niet meer te doen... wordt steeds 6e terwijl ik echt het maximale uit de auto haal. Ben ik misschien te snel gegaan? Heb ik te vroeg een te goede auto gekocht en is de AI nu te goed geworden?

Thanks...

2. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je het eens met een nieuw setje banden proberen, ik ging in het begin ook vet goed en na een poosje ging het helemaal niet meer en toen ik nieuwe bandjes kocht ging alles weer perfect. als je in het 'hoofd menu' ( waar je race's enzo kan kiezen) je linker of rechter tricker doet dan zie je de status van je auto en de onderdelen

3. Blue

Blue Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghe, dat probleem heb ik nu ook, heb toch wel aardig rustig aan gedaan, heb een honda s2000 volledig getuned, blaasde iedereen eruit. Ben toen naar stage 3 gegaan, en ineens werd ik door allerlei gare auto's ingehaald. Zelfs een mercedes van anderhalve ton (gewicht..) gaat me met gemak voorbij. Beetje vaag, en frusterend :confused:

Heb gelukkig nog wat oudere savegames... maar ja, welke bak moet je dan kopen. Ben maar overgaan op wat multiplayer, erg veel fun. :)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  4. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon een ford Gt concept kopen

5. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dan nog geen Ford GT kopen... er staat "not for sale" bij. ;)

Zal eens ff kijken of het misschien aan mijn banden ligt.

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik kocht een lotus elise, en al me problemen waren verledentijd:D( wel voledig getuned dan he)

7. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.... LOL.

De banden stonden in het groene ( nog bijna in perfecte staat dus ) maar heb voor de zekerheid toch nieuwe gekocht zodat ze in het blauw kwamen te staan. Heb de race opnieuw gedaan en.... werd eerste met 9 seconden voorsprong. :confused: Vaag... wist niet dat dat zo veel zou schelen, maar thanks voor de hulp iig! :p

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    check met je linker trigger hoe je onderdelen ervoor staan.. misschien zijn ze aan een vervanging toe?..

9. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    die banden zijn zeker van groot belang toen ik in de chronicle mode moest rijden kon ik ook niet winnen omdat ik i.p.v. banden port polish had gedaan, daarna won ik dik van die nsx die de heletijd vooraan reed.

10. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals Tha Mike al zei, banden zijn van groot belang, evenals de suspension en weight reduction. De meeste mensen gaan als een bezetene eerst hun wagens meer Power geven, FOUT, niet doen!

11. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst event race gaan doen. een evolution VI kopen of NSX Type-R '02 en dan pas official

12. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    o ja, je moet ze natuurlijk wel helemaal tunen!!!!

13. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Maybe kun je gewoon niet tunen of rijden???

14. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    koop een lotus elise die vind ik vet goed

15. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    koop dan metten een lotus exige en tune die helemaal

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik won eerst een auto die zwaar zoog, en die heb ik toen maar verkocht voor 300 000(ja je leest t goed) toen kocht ik een Ford GT Concept, Ford GT, en nog een zo'n auto, Ford GT Concept helemaal up-ge-grade, en ik won alles, maar die ene license is gewoon te kut

17. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb spel vandaag voor het eerst gespeeld
    had hem gister gehad
    Tis wel lache alleen mijn eerste auto die ik kocht was een fiat en daarmee kon je wel stage 1 halen maar stage 2 lukte echt voor geen meter. Had helaas geen geld meer want had allemaal onderdelen gekocht om hem zo snel mogelijk te maken maar hij ging gewoon heel slecht door de bochten. Ben toen overnieuw begonnen met een Peogot 206. Daarmee ging je heel makkelijk door stage 1 heen. ik heb nu 13.500 aan geld. Kep de auto nog helemaal niet veranderd. Wat kan ik nu het beste doen???
    Is de peogot 206 de beste auto om mee te beginnen??

18. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook met de 206 begonnen
    dat ging vlotjes goed

toen ik genoeg geld had kocht ik een civic type-r
    toen won ik een paar oude karretjes, die heb ik verkocht voor grof geld en toen kocht ik me een imprezza WRX STI, ik voerde die wat op (step2 weight reduction, 355 pk) en nu gaat het voor geen meter meer|:- |:-

19. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon niet veel geld uit geven aan andere auto's.. je moet je geld alleen uitgeven aan de Ford GT concept.. als je makkelijk door het spel wil gaan.. maar een corvette is ook wel handig alleen die terkt niet zo snel op..

20. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in stage 3
    kep maar 70.000
    en rij nu met een renault Clio Sport
    Alleen die auto's in stage 3 zijn veel sneller dan de mijne
    Wel irritant:confused:

Mijn onderdelen zijn er niet zo erg goed aan toe maar weet niet of ik nou een nieuwe auto of nieuwe onderdelen moet kopen:)

Die Ford GT heb ik nog nergens gezien helaas maar daar heb je 150000 voor nodig en die is not for sale nog

Laatst bewerkt: 13 apr 2003

Deel Deze Pagina