Bij deze bied ik de volgende games aan voor de xbox360,alle zijn orgineel en in goede staat. WWE Smackdown vs raw 2007 5 euro Left 4 dead 15 euro Smackdown vs Raw 2009 10 euro Gears Of War 2 15 euro
Lego Indiana Jones 5 euro Don King Prizefighter 5 euro WWE Smackdown vs raw 2007 5 euro Left 4 Dead 15 euro Doe mij die vier maar
Heb een paar uur geleden een pm gestuurd over Guitar Hero World Tour (verzonden 18 augustus 2009 om 16:03 ) Wacht op je reactie!
Ratatouille 5 euro Guitar Hero World tour 15 euro Looney Tunes Acme Arsenal 5 euro Dead Rising 5 euro PM me maar..!
ik neem bij deze dan ook mijn woorden terug. Ik ging er vanuit dat deze persoon een topic had geopend met mooie prijsjes en er vervolgens nooit op reageer. Dit omdat hij nog geen enkele reactie hier heeft gegeven en ook niet op mijn pm of op die van een maat van mij heeft gereageert. Maar blijkbaar heeft ie toch op sommige berichten gereageert want er zijn spellen uit de lijst verdwenen die schijnbaar toch zijn verkocht. Dur bij deze dan mijn excuses