1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door R E M I X, 4 okt 2005.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het was niet een op zich staand spel.

    Het zou samen met een SP campaign een expansion worden voor RTCW. Expansions zijn nooit alleen staande spellen.

    Aangezien er geen SP bij zit omdat die werd gecancelt is het een mod geworden.

    De gameplay, engine en besturing is exact hetzelfde als bij RTCW. Alleen is de gameplay mode iets anders en hebben sommige klasses andere wapens erbij gekregen.
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik heb niet erg veel vertrouwen in als ik die beelden zie van de nieuwe Wolfenstein. Ik speel wel weer een keer RTCW uit.
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ergens al reviews uit??
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf waarom heb je um dan gekocht 8)

    Singleplayer moet inderdaad wel bruut zijn en ook vermakelijk. Multi kan wel een patch of 10 gebruiken

    Pagina terug staat er 1 :)
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wolfenstein Retrospective

    [gt]54309[/gt]
     
  6. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je probeert n's wat hè :)
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow die hitler battle van wolfenstein 3D Weet ik nog goed. Hij zakt ook zo goor in mekaar :+ Wat ik me nu af vraag zit Hitler dan ook in de nieuwste wolfenstein?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat zou vet wezen, samen met Eva en Blondie? :+
     
  9. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen mech hitler in deze wolfenstein.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat ik grappig vind:

    je ziet in die retrospective hoe oud |Wolfenstein al is als serie.\\En veel mensen durven Wolfenstein dan een COD ripoff te noemen
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik hoop echt dat deze singleplayer het vorige deel evenaart. Die singleplayer campaign was echt geniaal.
     
  12. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de USA versie sinds afgelopen vrijdag, gehaald bij de Gameshop in Den Haag (http://www.gameshop.nl) als men me niet gelooft)... Ik moet zeggen dat het spel spel mij erg goed bevalt... Ik heb er nu ongeveer 10 uur speeltijd op zitten en heb 63% van het spel voltooid... Er zitten niet zo heel veel wapens in de game, vijf conventionele (2 assault rifles, een sniper, een rocket launcher en een vlammenwerper) en 3 speciale wapens, zoals de pulse rifle en de tesla gun... Het derde speciale wapen moet ik nog vrijspelen... Vergeet niet dat de weinige wapens (dat valt ook wel mee eigenlijk) te upgraden zijn (via aanschaf door middel van de Black Market), want je moet overal zakken goud verzamelen e.d. om het e.e.a. te kunnen financieren...

    De graphics leken aanvankelijk wat teleurstellend, vooral de lichamen van de spelfiguren zijn hier en daar ietwat uit model, zo lijkt het... Maar ik moet zeggen dat ook al zijn de graphics een graadje minder dan de mooiere games, Wolfenstein speelt fantastisch... De lichteffecten zijn ongeëvenaard en ik heb nog geen enkele vertraging opgemerkt in de meest heftige gevechten, ook niet tijdens de diverse bossfights... Opmerkelijk heeft het spel soms een kleine hapering als je een trap af gaat door een open trapgat in de vloer en dan ook nog zeer sporadisch... Dat zal wel met een overgang te maken hebben of zo... Maar mij maakt dat niks uit, omdat het de gameplay niet hindert...

    Wolfenstein heeft een zeer divers aantal verschillende locaties, je speelt soms zelfs op het platteland in de open lucht... Het spel is dus geenszins een corridor shooter... De architectuur van de game is dik in orde... Wolfenstein vindt het wiel niet opnieuw uit op shootergebied maar ik kan het spel bijna niet neerleggen... De gameplay werkt verslavend en is zoals gezegd goed in elkaar gezet... Het verhaal is goed, het draait allemaal om de geheime Thule gemeenschap in de tijd van WOII... Nazi's afmaken mag je bijna constant, want soms blijven ze in grote getalen komen... Je kunt er trouwens voor kiezen om via de riolen onder de stedelijke omgeving te reizen en zelfs in beperkte mate via de daken...

    Wolfenstein geeft de speler gaandeweg diverse speciale krachten die je slim moet gebruiken tegen je vijanden... Al met al wat mij betreft een zeer geslaagde game... Score 8/10 voor de singleplayer... \o/

    N.B. Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd...
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2009
  13. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 3dagen wachten en het komt hier in België uit!!

    kijk er al naar uit, is mss dom om te vragen maar ik heb rtcw nog niet uitgespeeld zou ik dit eerst doen beter?

    greets prozaxx :D
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Om er een beetje in te komen lijkt het mij wel verstandig. ;)
     
  15. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Neeeheee DutchNeon, dit kost me nog 60 euro. :'-(:+
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem zwaar tof :D.
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het niet mijn ding. Houd ook niet van die rare krachten etc.

    Dat zware wapen doet me een beetje denken aan die gun uit halflife.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tesla cannon! :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mission Accomplished. :+
     

Deel Deze Pagina