1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geld is hier vaak een probleem met bepaalde Nederlanders. Neem F & D de B en je krijgt ze geen van twee. O-)
     
  2. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    BIjv FIfa 2000 ja dieken ik
     
  3. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    het nederlands elftal loopt maatje in de spits enzo :confused: speel niet graag met nl met schaars en alles wel top elftal ERedivisie clubs kunnen idd uitgebreider maarja als er dan ook nog de jupiler bij kan komen lijk me zo mooi pools inderdaad nog nooit gespeeld
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    tja fifa09 zal ook wel in polen uitgebracht zijn dus daar spelen de mensen wel met deze clubs. Hoemeer landen ze erin gooien, testemeer landen dat spel kopen. In fifa 07 zat geen eredivisie. Dus toen verrekte ik het om hem te kopen, toen ging ik voor pes. Fifa 08 had het wel en toen kocht ik de game. het is net dat beetje extra wat me weer boeit. Jupiler league zou leuk zijn, maar hoop toch liever op het nl licentie.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Tja, voor de meeste NL'ers is het niks meer dan een extraatje als de Jupiler League erin zit lijkt mij. Het zijn vooral de fans van een desbetreffende club uit de JL die het zo graag willen. De meeste NL'ers zijn al blij genoeg met de Eredivisie.
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het zou natuurlijk alleen maar goed zijn voor EA om de jupiler league erin te doen. Hoe meer hoe beter, maar het is natuurlijk onintressant voor de gemiddelde fifa gamer. Die gaan meestal voor clubs uit de grotere compitities.
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar de bloedfanatieke Argentijnse/Griekse league, ik speel liever met teams als Estudiantes dan met MVV. In Nederland spelen is sowieso niet leuk, iedereen heeft maar 1 stadion daar (Coach mode)

    Trouwens wel hard dat je in 10 kunt instellen tegen hoeveel * teams je spelen wil. Rutter heeft volgens mij mn topic gelezen, had zon topic gemaakt op het forum hierover :D:p
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Laaste trailer heeft me overtuigd dat ik deze toch moet kopen. :eek: Al wacht ik best op demo :) Tja ze zouden van elke land best 2 klasses er insteken. Zodat je echt kan zakken en zo. Maar zullen ze wel niet doen. Wat stelt bijvoorbeeld 2de klasse van belgie voor... Nochtans geen slecht voetbal opzich maar toch.

    Wat ik vooral wil zijn weeromstandigheiden. Maakt het veel leuker! Zeker als je het verschil echt ziet en voelt.
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik kijk er ook echt na uit, als GAE fan, dat ze de eerste divisie er in doen. Lekker GAE - Zwolle/Cambuur/MVV/FCDB spelen! :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zwolle - Cambuur 8)

    Lijkt me wel leuk trouwens.
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, zou geweldig zijn! Promoveren met Fortuna :cool:
     
  12. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Enige verschil dat ik echt zie is dat 360 graden...
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het gaat allemaal veel soepeler. Bovendien hebben ze niet veel hoeven te veranderen t.o.v FIFA09.

    Echt gaaf dat 360 graden spel :D
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm, zal even wennen zijn. Filmpje zegt me nog niet zoveel, het moet gewoon goed aanvoelen, dus ik zal pas kunnen oordelen bij de demo. Die gast bakte er overigens écht niks van!:lol:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ziet er een stuk soepeler en beter uit. Pique lijkt nog minder dan in FIFA09 :eek:, hopelijk oude build/gaan ze het nog verbeteren.
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Precies, ik volg alleen Excelsior een beetje omdat mijn club (Feyenoord) daar wat huurlingen heeft lopen (Nieveld, Schet, Janota en Erasmus). Maar ik zou denk ik toch geen gebruik maken want voor de rest vind ik de competitie niet bijzonder interessant
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast de 360 graden ding zie je ook dat de individuele duels verbeterd zijn. Met name het fysieke gedeelte, schouderduwtjes etc terwijl ze om de bal strijden.
     
  19. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een (kort) gameplay filmpje:

     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het ziet er minder geprogammeerd uit, meer vrijheid lijkt het en soepeler. Kan niet wachten op de demo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina