1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Shadow Complex

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 11 aug 2009.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat is voor mij SF HD remix
     
  2. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was vorig jaar :+

    ik heb nu trouwens alle items, 100%. Vandaag véél te veel gespeeld voor dit mooie weer maarja.
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me wel tegenvalt zijn de 'Boss' Battles van de game, die mochten van mij wel een stuk moeilijker zijn.

    Ik versloeg er zojuist 1 door op zijn rug te springen en constant granaten af te vuren van dichtbij.
    Ik had wel verwacht hij iets zou hebben om mij van zijn rug af te gooien, maar het tegendeel was waar.


    En de AI van de soldaten is vrij slecht.
    Het gebeurt me weleens dat ik een soldaat doodschiet, en dat zijn kameraden vervolgens gewoon blijven staan alsof er niets gebeurd.

    Maar verder vindt ik het een prima game en vermaak ik me er goed mee :thumbs:
    Het is niet mijn favoriete XBLA game, maar het is zeker 1 van de beste titels die je erop kunt krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net uitgespeeld, met 100% items \o/!! Heb er 9,5 uur over gedaan! Heb slechts voor 1 gold bar moeten opzoeken hoe ik die kreeg, verder alles zelf gevonden! Echt een super vette game! Nou proberen met met minder dan 13% uit te spelen!
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    ZOMG wat is deze game vet he?!!! Gisteren echt 5 uur aan een stuk gespeeld ofzo... Echt te gek! Vandaag proberen het einde te halen :D
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :cool: Hier mogen ze wat mij betreft meteen een vervolg op maken!

    Vanavond weer de hele avond verder. Gisteravond was het ook al 1 uur toen ik ophield.. beetje verrot als je er dan voor 7 uur weer uit moet :+ Verslavend spelO-)
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Echt een leuk spel. Alleen wel jammer van de AI...
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik wil NU punten kopen om deze game aan te schaffen, normaal gesproken koop ik die altijd bij gamehubs maar dat gaat nu te lang duren. Weet iemand een site die ze direct opstuurt?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat is echt zoveel goedkoper dan bijv. gamecard.nu :eek:
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    www.gamehubs.com

    Daar zijn 2100 punten 20,99 en 4200 punten 39,99.

    Tijdje terug waren 2100 punten zelfs 18,99. Duurt alleen wel halve dag voor je de code hebt maarja ik bestel ze altijd ruim voordat er een game uitkomt.
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik een bug melden voor dit spel?? Ik kan het nergens vinden. Dit is juist een hartstikke cool spel
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb m zojuist voor de tweede keer uitgespeeld! Anderhalf uur over gedaan en met slechts 12% van de items voor de Minimalist achievement! Had eigenlijk 11% kunnen zijn, maar er was 1 health pack dat ik per ongeluk pakte, terwijl dat niet had gehoeven! Is best makkelijk te doen, gewoon op easy spelen en alleen maar naar de objectives rushen, verder niks pakken! Ben ondertussen level 27, dus dat duurt nog wel ff! Nou eens kijken of ik m binnen 2 uur 100% weet te halen, en daarna proberen op insane binnen 3 uur 100% 8)!
     
  15. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of dit hier mag! maar er zit een leuke bug in de game waardoor je hem niet hoeft te kopen!

     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En heb je dat al geprobeert? En kun je dan ook gewoon de achievements unlocken? Zou een beetje genaaid zijn als dat zo is!
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Het werkt wel... Heb het net geprobeerd... Of de Achievements werken weet ik nog niet...
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is dan wel heel genaaid.:mad:
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, het was de 1200 punten wel waard natuurlijk, maar als je op deze manier de hele game al kunt 'unlocken', dan was dat natuurlijk ook mooi geweest.

    Ach ja, niets aan te doen :)
     
  20. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen achievements helaas :mad: ook kan je niet saven, dus zou je hem in 1x moeten uitspelen. Maar het werkt.
     

Deel Deze Pagina