1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    achievements halen is ook niet verplicht. En als achievements halen je hobby is, is dat een part of the job.
     
  2. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Lijkt erop dat wij die demo ook krijgen. Dus: Bayern, Chicago Fire, Chelsea, Juventus, Marseille en FC Barcelona. :D

    Ziet er zeer goed uit, animaties verbeterd en dat maakt het allemaal een stuk echter.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ziet er goed uit! Op 0:15 zie je de scheidsrechter opzij springen, iets wat hij niet in Fifa 09. Nice!
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat van die scheidsrechter is inderdaad erg handig!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik weet niet zeker of het bij FIFA was, maar in sommige oude voetbal-games kon je ook gewoon die camera-mannetjes omver schieten enzo :)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat een klote website, dat multiplayer.it
    Stream staat constant te bufferen. Schiet niet echt op.
     
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Live Season 2.0 in september onthuld
    Nieuws | 19 augustus 2009 - Electronic Arts liet vandaag op de GamesCom al doorschemeren dat de Live Season feature in FIFA 10 enkele grote vernieuwingen zal kennen. Live Season in FIFA 10 zal dan ook door het leven gaan als Live Season 2.0. Echter, details wou EA nog niet noemen vandaag. Wél kon EA ons vertellen dat de officiële aankondiging van Live Season 2.0 in september zal volgen.

    Live Season zorgt ervoor dat de statistieken van de spelers tijdens het seizoen voortdurend geupdate worden, op basis van de echte prestaties van de spelers. Speelt een bepaalde speler dat weekend slecht, dan zal hij die week erna gestraft worden in FIFA met slechte statistieken. In FIFA 09 was Live Season beperkt tot de Barclays Premier League, La Liga, Serie A, Mexican Division, Bundesliga en Ligue 1. Of dit rijtje in FIFA 10 zal worden uitgebreid met, bijvoorbeeld, de Eredivisie, kon de ontwikkelaar niet bevestigen noch ontkennen. Tot de officiële aankondiging in september is dit dus nog even koffiedikkijken.


    En bericht 2:

    Nieuws | 19 augustus 2009 - Éstadio Santiago Bernabeú, het stadion van Real Madrid, zal als gratis download worden aangeboden voor FIFA 10. Dat maakte Electronic Arts vandaag op de GamesCom 2009 in Keulen bekend. Waarom het stadion van 'de Koninklijke' niet gewoon al standaard op de disc staat, is niet bekend.

    Het stadion zal direct bij de launch al beschikbaar zijn, meldde Electronic Arts ons. Fans van Real Madrid kunnen dus per direct in eigen huis spelen.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Belachelijk dat dat stadion er dan niet gewoon meteen op de disc staat :emo:

    Waar ben je dan mee bezig, vraag ik me af. |:-
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    er komen nog meer stadions als downloadeble content. Doen ze er gewoon 1 gratis weggeven zodat men weet hoe je moet downloaden ofoz. het is meer reclame denk ik. Tja ben benieuwd wat zo'n stadion gaat kosten. En hoe gaat dat dalijk online, als jantje een downloadeble stadion heeft, en pietje niet...?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ergens is dat wel toffe DLC, zolang het niet te duur zal zijn. Maar eerst gewoon alle mogelijke stadions in de game pushen EA!
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, dat vind ik dus te belachelijk voor woorden. What's next? dat he bepaalde spelers alleen maar online kunt kopen? Ow, je wilt Ronaldo? Kost je 200 MS points! Ow, je wilt Messi? 200 MS points!

    Ik wil gewoon een game kopen en dat je daarna in principe helemaal niets meer hoeft te downloaden. Af en toe een patch ofzo is nog wel te doen, maar qua content moet je er gewoon vanuit kunnen gaan dat je de complete game koopt, en niet dat ze expres bepaalde content eruit laten om 2 maanden later nog voor extra geld te kunnen verkopen. Ik vind dat schandalige praktijken.
     
  14. jvbeilen

    jvbeilen Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij het antwoord:

    EA Sports is also making a big deal about the inclusion of the Bernabéu stadium, with Real Madrid's home ground downloadable for free upon the release of the game. According to Rutter, the deal to get the stadium in the game came too late to go onto the disc itself, but we're glad to see that this will be offered for free. The developer has also announced that custom set pieces, another new feature for this year's game, will be playable online. There's one caveat--if someone figures out a way to cheat using the custom set pieces, then EA can disable them online, but there are currently 150 people at EA trying to make sure this doesn't happen.

    Bron: http://gamescom.gamespot.com/story/6215741/fifa-10-hands-on
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes dat 150 man ermee bezig zijn:)
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    beetje onzin dat het te laat is om alles op de disc te zetten. Mij maak je niet wijs dat de game al af is en dat alles nog geperst moet worden. Komop ea... geen smoesjes.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je voor extra stadions moet gaan betalen, zou dat we triest zijn. Ik ga ze zowiezo niet kopen als het zo is, want het boeit me niet zo in welk stadion ik speel, en van de meeste clubs zal het toch wel kloppen.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Helemaal mee eens! :)
     
  19. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Reclameborden zien er goed uit, met eindelijk deftige sponsors , à la Coca Cola, Adidas, Fly Emirates.
     
  20. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina