[PC] [pc] MultiGaming 'Clan!

Discussie in 'Games' gestart door Erwin van.., 21 aug 2009.

1. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo,

Violence MultiGaming 'Clan

Er heeft veel tijd ingezeten om alles te maken zoals wij het graag willen hebben. Met een management dat er 100% voor gaat willen wij een nieuwe Multigaming Clan neerzetten waar je 'u' tegen mag zeggen.

Wij willen een gezellige clan, maar moet ook redelijk skilled zijn. We zullen ons vooral Concentreren op Call of Duty 2 & Modern Warfare 2 en Battlefield 1943 en Flashpoint 2

We recruiten op ongeveer med en je moet 14+ zijn.
    Lijkt deze nieuwe clan wat voor jou? Dan kan je mailen of ons adden op xfire!

Als je mailt:
    Naam:
    Leeftijd:
    ClanHistory:
    Xfire:
    Waarom wil jij lid worden van violence?

xfire add maar:
    Delicious: zwoareerwin
    Rubenskoo: rubenskoo
    xhonzo: ppussyy

We zijn ook opzoek naar teams die onder onze naam op clanbase willen spelen.Wij zullen zorgen voor een lag vrije server en teamspeak/ventrillo.

Het Management
    info@violenceclan.com

registreer nu op!
    www.violenceclan.eu

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  2. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Aaai succes, het is moeilijk om een multigaming clan op te richten, maar hopelijk lukt het.

3. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Concentreren op Call of Duty 2?8)

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    COD 2 is nog erg populair onder pc gamers, Stoempfel:{

Anyway, succes!

5. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6

Wij zoeken ook nog iemand die een CoD5 squad wilt maken op de 360!

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    COD 1 is nog groter en COD4 ook. Hadden jullie die games meldde ik me aan maar de games die jullie nu zeggen heb ik niet dus sorry

7. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ken genoeg mensen voor Cod5 squad alleen Cod5 zuigt flink. Cod4 squad op 360 misschien beter idee alleen tja redelijke spelers krijg je niet meer only voor een vergoeding van microsoft points.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf is dat nou weer voor een onzin...dan zijn het ook geen spelers maar mensen die je naaien waar je bij staat...

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, wil je serieus op Gamebattles/Lan's gaan spelen met je clan, dan heb je wel pro's nodig en die komen niet zomaar in je clan natuurlijk

10. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor maar als jij een serieuze clan wilt opstarten met goede spelers dan komen ze echt niet gratis ofzo naar jouw clan, ze kunnen naar betere clans met betere sponsers etc, jouw bod moet dan wel zo goed zijn.

En waarom naaien je moet toch vertrouwen hebben in die personen dat ze je naam goed presenteren op Lan's / Gamebattles.

Maar je hebt wel gelijk sommige mensen worden hard genaaid en die zijn dan hun spelers naar een paar maandjes alweer kwijt maar die mensen staan dan ook bekend om het 'clan-hoppen'.

Ontopic:

Zag op jullie site de servers staan, zeker nice ;) Alleen jammer dat er weinig mensen op spelen, misschien op andere sites adverteren met jullie public servers?

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  11. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6

Clan member wordt je niet zomaar we hebben nu al een pro team bij cod2 de servers zijn meestal wel vol 2 daarvan zijn war servers en 2 public

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Schande moet ik zeggen...gaat dat blijkbaar toch HEUL anders dan op de pc...daar is het ook meer van in public servers gaan kijken welke wat skills heeft en geen clan heeft en invite. Ik snap je punt natuurlijk wel als je zegt van dat ze een betere kunnen krijgen of al in eentje zitten maar als ze er dan uit gaan voor wat punten hechten ze dus geen waarde aan hun clan.

13. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is wel zo, ik heb ook lang op mijn pc gegamed. Ik speelde voornamelijk CS 1.6 en zat in verschillende clans en daar zie je dat veel members gewoon trouw blijven aan je clan ook al gaat het wat minder. Maar op de consoles is het echt anders.

Erwin geef me is een linkje van clanbase of dergelijke van dat pro team Aub.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Alsof Clanbase niet dood is.....Altijd gezeik gehad met Clanbase en de COD en COD:UO ladders.

Vroegah aan meegedaan, tegen H2K enz.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: zeker ken ik die nog!!!! Heb er nog een paar in mijn xfire lijst O-) Ik had ook altijd problemen met Clanbase...ben zelfs 1 keer gebanned geweest omdat ik een mail stuurde dat ik niet tevreden was over het feit dat ze mij continu uit mijn eigen clan haalde op clanbase :+

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vriend van mij speelde er, vaak zat met die idioten op Teamspeak geweest. 8)

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    mwja waren een paar clans die waren zeker wel beter...maar goed hun hadden hele chille sponsors en een grote naam dus tja dan ben je wel 'bekend' :+

Deel Deze Pagina