1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norfolk

    Norfolk Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt enorme problemen met Gattuso :emo: Ik heb 2 apple gels en 1 life bottle (geen orange gels) en m'n chars zijn lvl 17 :) Heb de beste equipment tot nu toe maar ik krijg hem niet verslagen.

    Enige tips? :)
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    teruglopen naar Halure en items inslaan sowieso.

    En het helpt als je eerst de kleine monsters doodmaakt en tussentijds Estelle orders geeft om te healen
     
  3. Norfolk

    Norfolk Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je teruglopen naar Halure als je al in het bos bent?:emo: Als ik terug wil gaan zegt Yuri van: We'd better not take this way, we wouldn't want to be catched by the guards:emo:
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kan wel. Je moet alleen niet naar die Blastia lopen. Zodra je het bospad uitkomt ga je naar rechts.

    als je 1 stap naar links gaat zeggen ze dat inderdaad
     
  5. Norfolk

    Norfolk Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt! :D
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand die nog een game weet die met ToV te vergelijken is? Ben na 3 playtroughs wel even klaar met de game 8) Maar wil wel ff wat gaan spelen wat hier een beetje op lijkt :)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Eternal Sonata lijkt er het meeste op qua stijl (en misschien wel een beetje apart, maar wel goed in mijn mening).
     
  8. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Eternal Sonata komt inderdaad het meest in de buurt van Tales of Vesperia.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vindt Infinite Undiscovery er meer in de buurt komen dan
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooi, die heb ik namelijk nog thuis liggen, maar die is nog geen enkele keer m'n Xbox in geweest :+ Toch maar eens proberen dan..
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    ES lijkt er imo veel meer op. Bij IU battle je gewoon in de world map terwijl ES hetzelfde als ToV werkt.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat klopt, bij ES krijg je inderdaad een overgang naar een battle.

    Maar bij ES kun je alleen maar attack rammen en daarna een special doen.

    bij IU kun je combo's maken en heb je veel meer abilities vergelijkbaar zoals bij TOV.
    Ook kun je bij IU synthesizen net als bij TOV.
     
  13. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of er een aantal added features van de PS3 beschikbaar komen als DLC voor de X360 (al dan niet betaald)?
     
  14. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Denk zelf eigenlijk van niet aangezien als je bijvoorbeeld dat patty pirate kind zal kunnen downloaden dan moeten ze de oude skits,cutscenes en dialogen gaan aanpassen hiervoor. Wat mij best veel werk lijkt en waarschijnlijk geen eens de moeite waard is. En zie het zelf ook niet zitten om geld te betalen zodat ik bijvoorbeeld met repede kan lopen op de worldmap.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  15. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh maar ik zou me zo in kunnen denken dat de voices of de scene-skip feature er wel in komen, omdat dat eerder het aanvullen van een ontbrekend iets is dan het toevoegen van iets nieuws/extra's.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game toch ook maar gehaald... Nu net begonnen...

    Iemand nog tips oid??
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, heb net deze game binnen gekregen via de post. Ik heb hem 100% zeker weten nergens gekocht. Ik gok dat ik hem heb gewonnen met die Tales of Versperia prijsvraag(?). Maar ik zie op de homepage nergens de resultaten? (Heb een paar weken de homepage niet gechecked eigenlijk, en via de zoek functie kan ik niks vinden).
    Anyways, mocht ik hem gewonnen hebben, bedankt XBW <3 Ga hem straks uitproberen, ben benieuwd omdat ik vrijwel niks van deze game weet.
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Even snel een vraagje,
    Ik heb dus de promotional copy versie zie ik. Is hier iets anders aan dan het orgineel?
    En klopt het dat je op het begin nog niet kan saven, de optie is namelijk "donker" waardoor ik er niet op kan drukken.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij ben je in een stad of iets dergelijks? Overal, dan behalve op de field map, moet je een speciale ''lichtbolletje met een boek erin'' te zien vinden om te saven. Op de field map kan je saven waarneer je maar wilt, en bij de rest moet je zo'n save-tekentje vinden.
     
  20. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel ook na 1,5 maand in bezit deze week in me xbox gestopt zit nu op 11 uur. en ik vind het best een leuk spelletje. maar de personages vind ik niet zo heel boeiend... die karol vind ik irritant evenals die estelle. en yuri vind ik ook neit echt stoer. tales of symphonia was ik hooked aan. dat spel is geweldig maar bij deze ben ik nog niet overtuigt. mischien dat ik hier laten nog op terug kom... het is tenslotte een rpg
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina