1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, de snelle spitsen zijn nog steeds te snel voor iedere verdediging:{
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dat is toch ook realistisch? Die aanvallers staan echt niet stil hoor, er zijn niet zo heel veel snelle verdedigers, maar wel veel snelle buiten spelers en spitsen. Het zou gek zijn als een Neville Ronaldo eruit zou rennen vind je ook niet? :b:
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe meer ik naar de nieuwe beelden kijk hoe teleurstellender ik word..

    Ik weet nog niet wat ik van de gameplay vind. ook merk ik weinig van 360 vrij rondlopen

    (verlangt naar een goede pes 2010 ... ja sorry )
     
  5. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk inderdaad dat spitsen veel sneller zijn, maar het gaat erom dat bijna elke doelpunt een verdediger vs spits terugloop wedstrijd is en dat een spits bijna altijd wint.
     
  6. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    als je je verdediging gewoon goed in stelt (qua waar ze naartoe moeten lopen als de tegenstander de bal heeft) heb je er geen last van
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    effe offtopic, mijn filmpje op Youtube is gewoon al meer dan 20.000x bekeken, ik vind het echt geweldig,
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kut dat dit er nog steeds in zit (Dat een spits een verdediger soms gewoon langs kan rennen en dat de verdediger gewoon helemaal niks probeert te doen)

    [yt]rXH0t0Vp6Tg[/yt]

    @1.54 ongeveer
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vertel eens....
     
  10. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook wel willen weten.

    Ik wacht met mijn oordeel tot dat ik zelf de demo heb gespeeld, maar tot nu toe ben ik alles behalve positief over Fifa 10.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Slechter dan FIFA09 zal het toch niet zijn, en die vond ik al prima.
    Ik hoop dat ze vooral de gezichten dit keer wat beter lijkend hebben gemaakt, dat ze de menu-lay-out wat slimmer hebben gemaakt (zodat je niet 20x moet klikken voor je het juiste team hebt), en dat je het uiterlijk en de kwaliteiten van bestaande spelers makkelijk kunt aanpassen (zoals bij PES)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gewoon de hele Edit Mode overnemen van PES. Dat is het enigste wat ik mis van PES. Geniale tijden waren dat met PES5, een hele team gemaakt met niet bestaande spelers, allemaal 99 en een paar hadden een honden hoofd. :+
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik gebruikte het voornamelijk om de spelers 'realistischer' te maken, zowel qua skills als qua uiterlijk. :)

    Sowieso zou ik, als ik EA of Konami was, de 'community' daar veel meer bij betrekken: zet een goede 'editor' online en laat de mensen zelf de spelers maken, en daarna pik je daar de beste versies uit en zet je in de game. Op die manier zul je zien dat veel meer 'onbekende' spelers ook gewoon goed lijkende in-game personages krijgen, want je hebt dan gewoon fans van Ado of Sparta die 'hun spelers' zo lijkend mogelijk in de game willen krijgen... ;)
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Best een goed idee. Maar geef het weinig kans dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
     
  15. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Demo al te spelen?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    10 September pas.
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij steekt toch z'n arm uit?
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kijk, een verdediger mag best een "block" gooien voor een aankomende speler. In FIFA2010 ( althans, wat de previews melden ) is dat het "automatische" verdedigen gewoon vele malen beter is geworden. Natuurlijk word een verdediger kapot gelopen door een spits, maar als je hem als speler aan ziet komen probeer je gewoon een BAAN in je hoofd te schetsen over hoe hij eventueel loopt en DAAR prop je je speler neer.

    Zeg nou zelf, Puyol VS C. Ronaldo? Ronaldo sprint hem dood ...
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit in fifa 10 ook weer die feature dat je met 10 man kan spelen online? Dus ieder bestuurt 1 speler zeg maar.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb er weer erg veel zin in, jammer dat het spel er pas zo lang na het begin van de competitie is, juist daardoor krijg ik zo'n zin in fifa, door de teams met alle nieuwe spelers enzovoorts. Ik zou het wel leuk vinden als EA een keer een Fifa uitbrengt aan het begin van het seizoen en dan de eerste paar weken maar updaten voor de laatste transfers. Zal niet zo snel gebeuren en is waarsschijnlijk weinig interessant door het ontbreken van een internetverbinding voor veel spelers maar toch zou ik het heel erg graag zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina