help!!!! *please reconnect your controler*

Discussie in 'Algemeen' gestart door errrange, 23 aug 2009.

1. errrange

errrange Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik heb dus een xbox 360 ongeveer al 3/4 jaar. in het begin zat ik er nog wel op maar nu bijna niet meer. ik kreeg toen ook wel eens het bericht please reconnect your controler maar dat was 1x in een maand ofzo, maar ik zit nu dus weer eens farcry 2 te doen aangezien ik het spel alleen ooit eens heb gestart en niet 1 missie heb gedaan, en echt elke minuut hetzelfde bericht, en als ik in combat ben de hele tijd!:mad::'-( ik heb dus ook nog even prototype geprobeert en daar doet hij het ook regelmatig, nieuwe batterijen, geen verschil.

help!!!!!!!!!!!!!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien is je controller stuk?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    heb je een play and charge kit? zo ja , probeer t daar eens mee en kijk s of hij dan wel normaal doet.

je kunt ook even proberen opnieuw te verbinden met je 360

4. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb pcies hetzelfde probleem gehad met mijn x-box, ik had hem van dag 1 en nooit erges last van gehad tot vorige maand ofzo toen zag tie elke keer m'n controller niet meer geen van allebij en ook niet met kabel erin.

Ik had navraag gedaan bij de plaatselijke MM hier en kon hem zonder boe of ba omruilen voor een nieuwe

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  5. foppe009

foppe009 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij slaat hij far cry 2 niet op :mad: Al mijn saves kwijt. Heb jij daar ook last van?

6. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet aan je batterijen ligt, ligt het misschien wel aan de verbinding.
    Misschien helpt het als je hem opnieuw synchroniseert.

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook eens zo'n probleem gehad.

Maar toen kwam ik erachter dat de batterij niet goed met de controller connect.
    Hij clickt er dan wel in, maar gruipt er langzaam weer uit.

Deel Deze Pagina