1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen die games kopen en dan altijd houden?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joeri71, 22 mrt 2003.

  1. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook zo iemand!!! Het intresseerd me gewoon niet op die games te verkopen!!!
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik hou ook altijd al mijn spellen, zoals hier al gezegd is vindt ik het zonde en als je er dan spijt van krijgt heb je een probleem.]
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    ik koop allen af en toe 2de hands spellen (ben nu met stuk of 3 gasten over Halo aan het onderhandelen) vindt het kut dat Sega GT en JSRF op een cd'tje staan, anders had ik Sega Gt allang verkocht
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ruil gewoon games van vrienden, kennissen, schoolgenoten etc. voor een aantal weken. Daarom hou ik zeker al de spellen die ik gekocht heb en zal kopen. Heb je tenminste ook de ander wat te bieden als ruilmateriaal...
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    doa3 heb ik nog steeds. ik heb een broertje dus vandaar. vechtspellen in je eentje is niet echt lachen
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Ik heb nog steeds hal en al uitgespeeld en doe ik nu toch weg. Maar dit vond ik de enigste echte game om te houden. Maar ik hou UC nou denk ik ook want ik hoop dat ik binnenkort live heb:eek:
     
  7. p1m

    p1m Guest

    geld en games moeten rollen maar de toppers hebben geen ronde kanten dus die rollen niet

    dus de echte toppers houd ik..
    SC ver kocht MW verkocht
    CM02/03 nooit verkopen GR ook niet
     
  8. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zonde van je geld om ze te verkopen, want je krijgt er nooit meer dan de helft voor terug. Games ruilen is dan wel weer oké, want je krijgt een product van vergelijkbare waarde terug.
     
  9. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik houd ze ook altijd

    waarom? uit principe
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jep, je krijgt er spijt van.

    en de games betekenen gewoon heel veel voor me :). k zou het niet eens kunnen.

    behalve wack ass kut spellen natuurlijk. die moeten ruimte maken voor goeie games.
     
  11. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Halo zal ik echt nooit weg doen.
    maar meschien mij andere games wel
     
  12. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het ook met de leeftijd te maken heeft...spellen zijn kostbaar,dus elke keer nieuwe is niet voor iedereen weggelegd.
    Ik houd in principe alles,alleen koop ik weleens een aantal games voor weinig...met het oog op een evt ruil.
    Dus die games die ik "erbij" koop ,gaan zsm weg...

    De rest en dat zijn er nu alweer een stuk of 45 blijven hier....
    RE bv heb ik zelf gekocht,maar vind het een echt schijtspel...die gaat dus weg...speel ik toch nooit,dat vind ik dan zonde(heb hem geruild voor ts2,topspel..vind ik)
     
  13. ikah

    ikah Guest

    He ik den dus niet de enige die RE klote vind!...normaal hou ik al mijn spellen maar stieken ben ik aaan het proberen om re te ruilen of te verkopen....zucht
     
  14. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer had HALO tweedehands gekocht, en nu wil ik hem verkopen omdat ik hem had uitgespeeld en bagger vond (sorry dat ik het zeg, maar ik vind Halo bagger vanwege die oersaaie levels), maar HALO mocht ik niet verkopen van mijn broer. Tot op de dag van vandaag speel ik nooit meer HALO maar ik hou het spel zelf wel.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  15. alibi

    alibi Guest

    ik wilde eerst rallisport challenge ruilen omdat ik het een onrealistisch spel vind. maar nu hij nog zo weinig kost in de winkel kan ik er toch geen veel beter spel voor terug krijgen.

    dus ik hou hem maar!! :)

    en wat is er eigenlijk leuker dan groene doosjes sparen!!??!?!?
     
  16. ikah

    ikah Guest

    niks!nouja gamecube en ps2 doosjes zijn ook leuk! maar die groene vind ik toch wel iets mooier...
     
  17. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou elk spel wat ik echt bruutjes vond om te spelen, heb al ruim 20 games de deur uitgedaan maar wat echt een topper is blijft in me huisje.
     
  18. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er tot nu toe nog geeneen verkocht of geruild.

    Zal denk ik ook zo blijven...

    Ik ben wel van plan om unreal championship 2de hands te kopen... ( x bazar )


    ROcky
     
  19. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt zo'n mens die niks bewaard :) had meer dan 26 xbox games en nu nog 1 *bloodwake* :p maar met me gamecube heb ik gewoon het gevoel dat ik ze moet bewaren kweenie waarom maar ngc gameplays vind ik ff wat beters dan xbox
     
  20. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik houd mn games ook altijd..maargoed dan ben ik dus ook een DVD/ Game verzamelaar :)

    In totaal heb ik zo'n 500 games (origineel) verdeeld over meerdere consoles.

    Consoles:

    Megadrive
    Master System
    Lynx
    Game Gear
    NES
    SNES
    N64
    Gamecube
    Saturn
    Dreamcast
    PSX
    PS2
    XBOX

    Het komt dan ook zelden tot nooit voor dat ik games weg doe...ruilen doe ik wel every once in a while :)
     

Deel Deze Pagina