splintercell ps2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door diazull, 25 mrt 2003.

  1. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die graag willen weten of de ps2 versie beter is, de review is er en hij krijgt een 9.1

    Presentation
    A fantastic intro movie and a cool Palm Pilot menu system really bring you into the game.The new cinemas and added save spots round out the package. 8.5
    Graphics
    While inferior to the Xbox and PC games, it is still one of the best looking PS2 games out there. Just don't stare at the lights too long. It's not healthy. 9.0
    Sound
    Fantastic voice acting and nice 3D sound. The ambient sounds and espionage-tinged themes help create Sam Fisher's world right in your bedroom. 8.5
    Gameplay
    While not without flaws, few games capture the essence of stealth-based games better than this one. 9.0
    Lasting Appeal
    There is another difficulty mode, but not much else. Still, this game is just as fun the second time through. Really. 7.0
    OVERALL SCORE (not an average) 9.1

    scheelt dus niet veel, maar de xbox wint :9
     
  2. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dit kun je niet vergelijken met de xbox versie, het word vergeleken met ps2 games.
    Er is dus geen sprake van winnen.
     
  3. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen is toch wel en beetje bang dat de ps2 het in zn mars heeft om grafisch een gelijk spel neer te zetten, het zou toch niet goed zijn als de ps2 versie gelijk zou zijn voor de xbox
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet? Dat is toch juist leuk voor hun als ze een goed spel erbij hebben als PS2er.. De Xbox is trouwens grafisch in staat tot meer neem ik aan :)
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij hoort dit niet in het Games forum van Xbox thuis...

    >>> Moved 2 PS2 forum >>>
     
  6. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik haat alle andere consoles!!
    XBOX4EVER

    /Mod Geen fanboy actie gedoe !!!

    1e waarschuwing voor jou...

    Volgende keer regelrechte ban, pas op je bent gewaarschuwd....

    Gewijzigd door Dioga
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    mislukte fanboy
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet offtopic raken AUB. dit geld voor iedereen.
    post niet van deze loze posts net als Wixx.
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    De Ps2 versie is duidelijk slechter. Het ligt er alleen aan dat ze daar met ps2 maten meten. Daarom krijgen ps2 poorts opde Xbox meestal veel slechtere cijfers dan Xbox poorts op de Ps2.
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2

    definieer 'slechter'...

    zij hebben extra level, en meer filmpjes en een handigere interface....

    dus wat bedoel je met 'slechter', want voor de ps2 is het waarschijnlijk zo goed mogelijk...
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar in inprincipe blijf je het vergelijken met wat er nu haalbaar is (welliswaar niet in scores van sites en bladen).

    Ik heb de demo van de PS2 versie gespeeld en sorry, maar na het spelen van de xboxversie hoef ik die echt niet meer te spelen, warrige graphics (ik vind ze ook minder dan bijv. Metal Gear: Solid, ICO, NFS:HP2 - Ps2versie dit spel vele maten beter xbox versie - en de aankomende Zone of the enders 2), onduidelijk beeld en wazig geluid.

    Het blijf altijd vergelijken, en net zoals ze bij IGN.COM altijd multiplatform spellen vergelijken en dan de winnaar bepalen zal hier de xbox versie met vlag en wimpel overwinnen, op alle flakken.

    Ik zou hem op PS2kopen vanwege de Hype, maar ik zou toch teleurgesteld uitgekomen zijn, dat weet ik zeker.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Slechter als in slechter geluid, slechtere graphics, geen downloadble content.
     
  13. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Die downloadable content zit er standaard al in, dus da's geen argument. Dat is juist het enige grote pluspunt van de PS2 versie.
     
  14. mischa

    mischa Guest

    maar er komen steeds nieuwe levels dus dan kunnen hun die niet downen en wij wel :p heb je toch geen gelijk
     
  15. alibi

    alibi Guest

    kheb de demo gespeeld, ik vond de graphics verbazend goed op de ps2, maar de framerate was bedroevend laag!!! toch weer die rekenkracht.....
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels en de voordelen van de PS2 versie tegenover de Xboxversie zijn ongeveer net zo groot als de nadelen. Er zijn dus vier extra missies en een hoop extra filmpjes, je hebt een verrekijker en een ding om onder deuren door te kijken (vanaf het begin) en de controls zijn versimpeld (tegen muur staan is nu linker stick klikken etc). Speelt wel een stuk lekkerder ! Maar de graphics zijn wel een stuk minder en de laadtijden zijn gigantisch. Als je Live hebt of gaat nemen is het niet de moeite waard om hem overnieuw te kopen. Als je geen Live krijgt en de downgegrade graphics/langere laadtijden boeien je niet zo (en je hebt een PS2) dan is het misschien een idee om je Xbox SC te vekopen en een PS2 versie te halen.
     
  17. can-o

    can-o Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    "None of these grumbles is enough to spoil a truly superb, amazingly detailed infiltration simulation, however, that is superior to the Xbox version in every way "-89%
    bron: gameradar
     
  18. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk blijft de Xbox versie toch nog beter op elk vlak. Graphics, geluid, downloadable content dolby digital en zo kan ik nog wel even door gaan :) Besturing beter op de PS2 is duidelijk een mening aangezien de Xbox versie ook makkelijk te besturen is. En zoals Stijn al zei, de laadtijden zijn veel langer op de PS2..
     

Deel Deze Pagina