Daaaamn gek ik word echt leip hiervan. Ben bij level 10 dus. 1e eindbaas: 0 damage 2e eindbaas: weinig dmg 3e eindbaas: kansloos ZOOOOOOOO irritant, en elke keer moet je je opnieuw bewijzen tegen die eerste 2 bazen, ik word er echt enorm leip van. ben nu denk ik al 2 uurtjes bezig of zo, alle patronen leren enzo. Maar die versie 3 eindbaas lijkt gewoon een soort: destroy target player, in zich te hebben. Ik krijg die lasers nooit allemaal te pakken en 3 keer op je schieten en je ben dood, sick shit
Te vroeg gesproken.... mensen mensen wat een cool einde, de taak zat erop. Eindbaas is echt een bitch, dat wel, maja dat mag ook wel eigenlijk.... dikke vette uberaanrader, tis zoal max payne een heerlijke rush.. Ben helaas niet zo'n statsspeler dus ik zal de mijne we lin de verkoop gooien, om er iemand anders mee te verblijden.... focking sweet...
Die lasers ontstaan als het waren uit zijn hoofd. Mik op zijn hoofd dus, al voordat hij gaat schiieten. In de laatste vorm is dat best moeilijk, houd iig een berserk over bij de laatste vorm, die hebt je echt nodig als je een keer een lock-on mist. Verder moet je na baas 2 ongeveer 100% HP over hebben (ok overdrijven is een vak) , dan maak je een goede kans
Jeuj, heb 'm ook! Prachtspel! Ben vanmorgen om 7:22 uit bed gegaan om Episode 3 nog effe te kunnen spelen, was niet zo moeilijk gelukkig (op Normal). Wat ik wel irritant vond was die eindbaas van Episode 2, ik had die Glides toen nog niet helemaal door (om opzij van een eindbaas te komen), dus ik zat echt vet te stuntelen. Ik zie alweer uit naar de volgende level (Episode 4: Gigantic Fleet)... ...en ik hoop echt dat ik die level-select gauw krijg, want het is wel zo handig als je je vrienden kan overtuigen door effe snel wat coole levels te showen
Kvind het een tof spel, vooral met die submissies enzo, dan weetje hoe het met andere caracters afloopt Jammer dat mijn doosje in het frans is Maar wat mij nog steeds niet duidelijk is of je nou een level select kunt unlocken of niet?? Want ik heb de eerste levels een beetje verprutst
Speel hem op hard uit of speel 20 uur en je kan de Box game spelen. Dat is oa een level select. Ook kan je als Azel of Mobo spelen. Of als een dragon mare enz enz.
Je kon toch ook oude spellen unlocken, maar welke zijn dat nou precies, want ik heb net dat artikel op de mainpage gelezen over de andere panzer dragoon spellen en die rpg lijkt me zeker een reden om dit spel te kopen, met het hoofdspel eigenlijk als bijzaak.
Ik heb deze game ook gekocht, en hoewel ik nog maar bij lvl 2 ben, ik vind hem vet gaaf!! Lekkere graphics, 360 Degrees actie, lekkere framerate. Yup, love this game!
in level 2 op een gegeven moment bij een splitsing een stukje voor die grot naar rechts aanhouden dat is mooi
Hier kan je de trailer downloaden en de eerste twee levels spelen van de originele panzer dragoon, best leuk al, na dit gespeeld te hebben weet ik bijna zeker dat ik het spel ga kopen. http://www.gamerszone.nl/news.php/451
Ik heb het spel ook net binne, ga em straks ff proberen. Maar zeg is ff heel eerlijk: Zijn de graphics fenomenaal, prachtig, wat dan ook?
Ik heb hem pas gehuurd en even snel uitgespeeld. Grafisch ziet het er allemaal zeker goed uit. De gameplay was ook zeer boeiend. Ik denk dat ik hem nog wel ga halen voor de collectie.
Heb em net gespeeld! Kwijl kwijl Erg goede gameplay en ook gevarieerd, ben erg blij met mijn aanschaf
Ik speel het spel dus op Easy, maar ik krijg die rotte eindbaas niet kapot. Het spel is poepsimpel tot aan de eindbaas (van episode 10). Ik heb al vernomen dat er 3 vormen zijn (klopt dit?). De eerste overleef ik zonder geraakt te worden, bij de 2de vorm sterf ik als ik hem ongeveer half dood heb. Ik word regelmatig geraakt door z'n staart (of z'n hoofd als hij zo bijt), maar vooral die groene stralen ontwijken lukt moeilijk en wat me helemaal niet lukt, is die paarse stralen ontwijken. Alle tips zijn dus welkom . Ook over de 3de vorm van die baas zou ik graag (op voorhand) tips krijgen.
sjonge jonge jonge, die eindbaas is echt het simpelste uit de hele game... die stralen moet je ontwijken door op de X knop te drukken (dat je naar vooren gaat) en hij schiet er maar 2... dan gaat hij voor je zwefen en moet je m gewoon volledig locken en w8en tot hij schiet, dan moet jij ook schieten want dan schiet je 'z'n aanval kapot, dit herhalen tot je bij de derde vorm komt en dan gewoon weer precies hetzelfde doen, volledig locken en w8en tot hij schiet en dan moet jij snel schieten.