Hallo, Weet iemand of het mogelijk is om de downloadable content voor een spel binnen te halen zonder internet. Het gaat om een originele X-box360. Waarschijnlijk kan ik hem aan iemand uitlenen die wel internet en een abbonenment heeft, maar ik vroeg me af of deze content niet op DVD te krijgen is of zo. Alvast bedankt.
Dat kan zoals bij GTA of Oblivion, die verkopen die DLC op DVD. Maar dat is niet bij ieder spel zo. Voor welke spellen zoek je DLC?
Dat is niet helemaal voor gta krijg je een code om het te downloaden .. Voor zover ik weet is het niet mogelijk (tenzij er een special edition uitkomt dan zit vaak de dlc er bij)
GTA komt wel op DVD Fardo, Zodra de 2de content pack uit is komt er een losse dvd met enkel bijde contentpacks erop. (Dus de game engine en de 2 contentpacks, Maar zonder de Nico Bellick singelplayer.) Het puntenkaartje van 1600 punten dat in de winkels heeft gelegen met het GTA logo erop was ook voor andere dingen te gebruiken.
Voor Fallout 3 is er ook een DVD met DLC (The Pitt en Operation Anchorage samen voor 19 euro), zag het vandaag nog in de E-plaza.... Naast dit kan ik mij alleen Oblivion bedenken die dat ook heeft. Voor de overige spellen zal je je Xbox toch aan het internet moeten hangen denk ik
Voor Fallout 3 is het geen dvd maar een downloadcode. (Zit wel in een dvd doosje) Binnenkort komt er wel een Goty van fallout 3 uit waar alle 5 de content packs bij inbegrepen zijn (op dvd hopenlijk) Call of Duty heeft idd ook van die GOTY's
Was het niet ooit de bedoeling van MS om te zorgen dat mensen die geen toegang tot internet hadden toch kunnen downloaden via xbox stands in (speelgoed)winkels en de boel op een memory stick konden zetten?
Maar waarom treke je niet gewoon een UTP-kabeltje naar je 360. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.... Of ben je gebanned
Poste dit vandaag nog in het GTA topic: Click Komt disc versie van en nu al bij bol.com te pre-orderen.
Dat doosje ziet er wel weer vers uit. Maar het is helaas geldverspelling (voor mij) omdat ik LATD al heb EDIT: wie zegt dat er in dat doosje niet gewoon een code zit voor die 2 games??
of je gebruikt de ethernet kabel die je erbij hebt gekregen en deelt vanuit je pc je internet met je xbox.
Dat zijn een hoop snelle reacties, allemaal bedankt. @Hybrid: Het gaat mij (tot nu toe) vooral Fable 2 (hopelijk een goedmakertje voor het waardeloze einde),GoW2, Bioshock en eventueel Devil may Cry 4. Geen idee trouwens of er wel content beschikbaar is voor deze spellen. @Dutchman020: Je bedoelt de content van iemand anders zijn Xbox halen? Ik wist niet dat dat kon. Ik heb namelijk helemaal geen internet (ja ik ben die ene persoon op de wereld die nog geen internet heeft).
Hmm de reactie is per post op het forum gekomen Fable 2 - geen off-line dlc beschikbaar .. moet je echt downloaden via je xbox GoW 2 - Alleen downloadable content, meeste zijn map packs voor on-line play - er is wel een dlc voor een co-op missie bijgekomen Bioshock - geen dlc Devil may cry 4 - geen dlc
Bioshock heeft wel DLC toch, een aantal plasmids en tonics die je dan voor 0 adam in-game kunt krijgen
Hoe bedoel je je hebt geen internet? Je zit er nu toch op? Of zit je bij de bieb ofzo? Anders kun je toch gewoon tijdelijk even een kabeltje van je 360 naar je router leggen? Gewoon door het huis, het is toch alleen voor die download.