1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor mij verhoogt de spelvreugde als de achievments van fifa 08 weer in de nieuwe fifa komen. Dus de achievments per gewonnen competitie. Dat is gewoon echt tof. Heb je tenminste een reden om alle competities te gaan spelen, en door te gaan met het spel. Want ik ben nu echt wel zat van deze fifa en dat komt mede omdat er geen leuke achievments meer te behalen zijn.
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar pakken alsnog gewoon rood als ze er geen zin meer in hebben, en dan heb je weer wedstrijden van 9 spelers tegen 7 spelers. En zoals Ralluf al zei gaan ze gewoon een andere game ook verzieken.
     
  3. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel FIFA omdat ik de ass-en wil wh00pen van mn tegenstanders Online. In FIFA08 had je welke leuke achievments voor elke competitie, maar die heb ik alsnog nooit gehaald =(
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vind die van FIFA09 juist leuker. Scoor een goal met een omhaal enzovoorts. Maar dat is natuurlijk easy, nu mogen ze dat weer doen maar dan pas bij 20x ofzo. Dus 20x een omhaal scoren en dan krijg je een achievie.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    20x? Ik denk dat ik er in de 60/70 uur dat ik heb gespeeld er maximaal 8 heb gedaan en daarvan er 6 raak geschoten. :p
     
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat soort achievments vind IK dus juist niks aan.
    Dat zijn achievments die je met "geluk" moet zien te halen, en niet zoals kampioenschappen van alle competities, daar kan je voor werken, dat vind ik echt tof. En zeg nou zelf, waarom zou je anders competities als Tsjechie spelen?
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog iets: Het NL elftal zit er weer niet in.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    :'-(

    Nouja, hopelijk dan nog wel wat meer landen. Ik wil wel eens met Ivoorkust en Egypte spelen. :cool:
     
  9. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar vind IK juist weer niks aan. Paar honderd potjes tegen de computer vind ik niks aan. In fifa 08 zat geloof ik zo'n soort challenge mode dat je in de laatste 5min moest scoren in een bepaalde wedstrijd en een bepaalde moeilijkheids graad. Als ze zoiets nou beter uitwerken, dat lijken me leukere achievements.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet, omdat het niveau van de teams dan zwaar kut is, maw je gaat je elke wedstrijd kapot ergeren aan ballen die er niet ingaan etc. Ik speel het spel dan niet meer voor m'n lol, maar voor zo'n rottige achievement.:+ Dan heb ik liever achievements als omhalen, speel in alle stadia enzovoort.
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    20 omhaals.. Heb denk toch al minstens 200 uur fifa gespeeld en ga dat echt niet halen, maximaal de helft... Je ken t dus ook overdrijven. 5 oke, 20 veel te veel.
    Doe mij maar Pes achtige achievements, a la, win van elk team in italie, spanje, engeland, scoor uit vrije trap, enzovoorts.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Tof dat je goals ook kan uploaden in de demo. En wij krijgen dus Lampard + Rooney op de cover lijkt mij.
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat alleen in de UK Walcott erop staat. Mja, care, hoesje gaat toch weer in de la eigenlijk:+
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook wel leuk zijn als er wat meer Achievements komen voor Ranked Online.. je had nu na een tijdje al weinig motivatie meer om door te gaan. Ja, de leaderboards halen maar dat is onderhand een beetje Mission Impossible geworden(3000 skillpoints nodig 8)).
     
  15. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een aardig gameplay filmpje te vinden :)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De bal gaat nog steeds langzaam met een cross pass, ergens in het begin van 't filmpje en het commentaar is ook nog vrijwel hetzelfde. Jammer.
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Lampard of cover_O_ eindelijk mijn favo speler op de cover:) mrja, alweer rooney begint wel een beetje te zuigen zeg:x
     
  18. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Al staan Kromkamp en Timmer erop.
     
  19. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, lekker belangrijk wie voorop staat, al zou ik bij die verlopen kop van Theo Lucius misschien wel licht twijfelen.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Kromkamp en Timmer zijn niet erg dan?:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina