Het zit alsvolgt. Bekabelde connectie Xbox en router. Draadloze connectie tussen PC en router. Ik wil graag dat extender gedoe met Media center enzo. Alles lukt ik krijg de code (het schermpje voor de code staat wel iets met geen ip blabla maar als ik op contineu druk krijg ik tog de 8cijferige code). Bij Media delen is de xbox toegestaan. Alleen als ik bij media center een extender wil toevoegen Komt ie niet verder dan de eerste 2 punten. Wie weet raad?
Dan kun je geen media center gebruiken maar je kunt wel je media delen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123328 In dit topic kun je verder lezen hoe je dat doet.
Wtf, ik heb vista als besturingsysteem en er zit Windows Media Center op Dus ik kan ook die extender enzo toeveogen.. Heb nog nooit een PC gezien die op Windows Media Center draait ^^
Het beste kan je je vraag hier stellen: Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] Tip PC moet bekabeld zijn voor het streamen van video ... draadloos is een NO GO
Vista Premium en Ultimate hebben een media center optie .. vista home niet (media center gebruik je eigenlijk alleen om tv te streamen .. voor het streamen van videos moet je een stabiele connectie hebben en moet je deze ook bedraad aanlsuiten) als deze niet bedraad is aangesloten dan stopt deze meestal bij bullit twee. Het beste is ook om te troubleshooten met een schone installatie.
Het beste is wel om hier verder te posten: Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] dan blijft de kennis centraal