wat denken jullie eigenlijk over v-rally ??? zou het net zo'n goede game worden als colin mcrae rally 3.0?? ik hoop het maar. trouwens ik had veel verwacht van racing evoluzione maar het viel me zwaaar maar dan ook zwaar tegen. ik hoop dan ook maar dat deze game niet tegen gaat vallen
V-Rally Op de PS2 viel hij mij zwaar tegen....dus ik ben benieuwd wat de Xbox ervan maakt. De besturing maken ze in ieder geval wel beter.
Ik ken V-Rally 3 zelf niet maar ben niet heeel erg tevreden over het resultaat dat Codemasters met Colin McRae Rally 3 heeft behaald. Dat had vele malen beter gekund (hoewel het nu ook gewoon een top-game is). Ik stel best wel wat eisen aan eenr ally game en ik hoop dat V-Rally 3 daar aan kan voldoen. Ik ben iig benieuwd naar de Live optie's
Kan V-Rally3 Live? Hoe willen ze dat dan doe een voor een een stage rijden en dan w8en dat lijkt we wel erg saai.
V-Rally 3 is geshipped Hij is inmiddels op de markt gebracht (maar alleen in de USA, zou dat kunnen?). In ieder geval ZONDER Live! en voor de rest kan ik eigenlijk niet veel nieuws ontdekken. Effe wachten op de reviews denk ik. Nieuws: http://www.xboxaddict.com/archives/archives.php?News_ID=3174 Info: http://www.xbox.com/vrally3/
jahj! Mogelijk zelfs vanavond al een review, maar iig morgen. V-Rally 3 is heel OK, maar helaas geen must-buy, hoewel dat misschien ook ligt aan het feit dat rallyrijden niet voor iedereen is weggelegd.
hmm Er zit geen Live in nee Over een vergelijking, het probleem is een beetje dat ik CMR3 niet genoeg heb kunnen spelen om een uitgesproken mening te kunnen hebben. Ik heb wel ervaring opgedaan, maar niet genoeg dus. Een vergelijking met RSC is niet echt reeel aangezien het totaal verschillende games zijn qua speelstijl. Dat is net zoiets als Sega Soccer Slam vergelijken met Pro Evolution Soccer (maar dan wat minder extreem ) srry
Ik neem aan dat je dan ook geen vergelijking maakt met Rally Fusion?? Ben benieuwd naar hoe realistisch V-Rally is, blijkbaar zat ik er naast want ik had het meer in de RSC hoek gedacht dan in de CMR3 hoek. Rustig afwachten op je review dan maar.. ..is ie al af??
Nee geen vergelijking met Rally Fusion Ik ben bang dat ik het vanavond niet meer ga redden, dus ik denk ik zeg het maar, dat je niet nog uren opblijft Je kan hem dan dus morgenmiddag laat verwachten. Morgen is geloof ik ook de releasedate.
Colin McRae is echt triest... Temminsten dat vind ik :-o Ik blijf lekker bij Rallisport die game is echt mooi, kan Colin nog een puntje aan zuigen.
CMR3 was zó lelijk! en die opties van het tunen waren veel minder dan CMR2! het viel me daarom erg tegen