Weet iemand of operation flashpoint toevallig nog voor de xbox komt? en zo ja wanneer en is er ook wat verbeterd ten opzichte van de pc versie
JA hij komt op de Xbox uit! Maar volgens mij heeft tie meer missies dan de pc versie. Operation Flashpoint doet niet mee met Xbox Live
Jammer dat de graphics minder zijn dan bijvoorbeeld Ghost Recon. Maar dit wordt zeker een aankoop in de herfst. De gameplay is erg goed. - Locke
dat lijkt me ook lastig ja omdat je op je toetsenbord gewoon veel meer toetsen heb, maar ik denk dat het wel een goed spel word, en ik hoop ook dat er een mapeditor bij zit
met shooters als ghost recon heb je toch ook geen problemen dat je geen toetsenbord hebt , dus hier zal het ook weinig uitmaken denk ik
Het is in principe best te doen. Hoewel je op de PC ook via de cijfers orders kon geven (vrij uitgebreid systeem, maar via keyboard erg goed te besturen). Dat kan nog een probleem worden.
Ik heb OF en red Hammer gespeeld, Heeft het nog zin om de xbox versie te kopen, of is het dan gewoon allemaal ouwe koek?
jawel maar eigenlijk moet je dan je communicater ofzo kunnen gebruiken voor orders dat zo pas wreeed wezen
Er is al een spel dat hiermee bezig is: SWAT...(kan naam niet helemaal herinneren). Dit is volgens mij lastig uit te voeren en zal er door Bohemia niet in worden gestopt. Ze zullen in eerste instantie gewoon willen kijken of ze het spel kunnen porten en het succes afwachten. Daarna krijgen we wellicht wat meer voor XBox ontworpen spellen van hun kant. - Locke
Wat houdt dat live-support in voor OF? is dat live online enabled of downloadeble content zoals wapens voertuigen e.d.?