Heb je in de configuratie van de router alle juiste poorten geforward naar de xbox? met een linksys kun je wat mij betreft het beste de xbox een statisch ip geven en de xbox in het DMZ van de router zetten
bedankt voor je reactie, kun je me uitleggen wat dat inhoud ?? ik heb niet zo veel verstand van die routers. mvg ronnie
weet je hoe je op je router in moet loggen? nog een vraagje. Kun je hier eens posten wat er op je xbox bij netwerkinstellingen staat? dus het ip, de gateway en het DNS , en dan graag hetzelfde even posten van je PC
25. ik denk niet echt dat dat er iets mee te maken heeft :{ nogmaals,alles brand groen, er staat dat er verbinding is met internet,live enz. alleen als ik dan op join live klik staat er nog steeds"the game could not start" terwijl ik niet eens met een spel bezig ben.
Ik zag deze opmerking ergens staan: volgens support kan het inderdaad een HDD eror zijn (heb je een harddisk)? Of heb je een arcade?
Zie nu pas dat er een (Max Memory 2GB MU) te koop is voor de Xbox360. Volgens Max zou deze 100% compatible zijn met de Xbox360.
M$ heeft toch geen 2gig MU Het lijkt mij eerder dat de 2gig van Max niet volledige 100% compatible is met de Xbox360.
Volgens de site van Datel is de 2gig 100% compatible met de Xbox360. Je kan er savegames, gamer pictures en themes mee opslaan , maar ik vind helemaal niets over het opslaan van game updates of andere dingen van XBL.
Heren, het kaartje is idd. van MAX MEMORY en heeft het altijd prima gedaan ! Ik heb hem alleen aangeschaft voor de extra levels van COD. Ik heb net nog eens alles gewist en reset en alleen met de orginele 256 mb kaart een nieuw profiel aangemaakt. en je raad het al...... precies hetzelfde
de 256 mb kaart is te klein voor de xbox live update ... dit ligt echt aan de mem kaart (welk dashboard heb je?)