Ik ben van plan deze te gaan kopen aangezien ik niemand kan vinden die hem wilt ruilen. Ik heb de review gelezen maar ik ben er nog steeds niet uit. Onderbouw je mening wel a.u.b.
ik heb hem al uitgespeeld en hij is wel grappig een. beetje standaard JB maar daar moe je maar net van houden
ik vind het wel een vet spel een beetje van alles een beetje variatie dan blijft het wel leuk je kan in een auto door een stad krossen in een onderzeer varen enz ik zou m echt kopen het enige nadeel is dat ie zo kort is maar als je m om 00 agent speelt duurt het nog aardig lang
shaken not sturbed Ik heb NF geleend van een vriend en ik vond hem best mooi, snelle levels en vooral het overgaan van spel naar film en andersom vond ik best strak.
Nightfire is redelijk tot zeer goed te noemen. Ik houd zelf enorm van lichtelijk realistische shoot them uppers.. Vind goldeneye nog steeds briljant, maar nightfire is zeker zo cewl. Vooral alle instellingen met betrekking tot de bots zijn erg goed gedaan. Ik houd helaas zelf het meest van buitenlevels en in de mp zijn er maar 2 echt buiten (met bots iig) voor mp met 4 players zijn er 3 buitenlevels. Ik heb er veel lol mee... en ben blij met de aanschaf ervan. m-X
Het slaat op dat je eigenlijk reviews zou moeten lezen omdat je simpelweg vraagt om een mening van het spel. Dat soort vage wildcards proberen we een beetje weg te werken, daar zijn reviews immers voor Echt concrete vragen over bepaalde aspecten van een spel zijn wel 'allowed' evenals een discussie starten over een spel, waarbij jij zelf bij voorkeur begint met een standpunt/mening blabla.
Ik zal ff wachten. Volgens mij verschilt nightfire niet veel van agent under fire, en die licht binnekort voor 29,99 euro in de winkel. Misshcien kan je die dan beter kopen.
Kvind het allebei slechte spellen maaja das ook maar een mening, er zijn vele betere shooters voor de xbox
ik vond het wel een goed spel met veel afwisseling enzo, racen enz. de gfx vond ik erg mee vallen want ik had een keer een beta versie bij ea gespeeld en daar vielen die tog nog erg tegen. multiplayer was wel vet