als ik online wil spelen op de xbox360 en ik haal de stekker uit de pc en doe hem in de xbox moet ik eerst naar beneden lopen en de stekker van de modem er uit en er weer in doen, en dan 3 minuten wachten voor die het doet. Een vriend van mij zei dat je poorten op automatisch zoeken moest zetten dan kon je meteen de internetstekker erin doen en spelen.. alleen zowel hij als ik snappen niet hoe je zoiets doet.. iemand?
Het beste kan je je vraag hier stellen: Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen?
als je verbinding hebt van ziggo is er geen stap omdat te verandere als je het apparaat achter het modem vervangt door een ander aparaat moet je altijd het modem van de stroom halen om het andere aparaat toe te kennen enige oplossing er voor is om router aan te schaffen
De modem van Ziggo onthoudt het laatst aangesloten apparaat , daarom moet je minimaal 3 minuten de kabelmodem van de spanning halen. Het beste kan je een simpele router (€ 30) kopen. Deze verdeelt dan netjes voor jouw het internet verkeer voor pc en Xbox360. Heb je meer vragen dan kan je ze het beste in de volgende thread stellen. Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123328