Ja ze zijn overgenomen. Hoe ze nou heten weet ik niet maar je kan je spaarkaarten volgens mij nog gewoon inleveren.
Alleen Discovery Nijmegen is overgenomen , alleen weet ik niet door wie. Er is geen doorstart voor de winkels in Enschede , Rotterdam en Leidschendam. Enschde heeft vanaf vandaag een totale leegverkoop kortingen tot 60%.
weet iemand of dimensionplus in leidschendam ook al met ene leegverkoop bezig is??, ze hebben nog wle wat leuke anime spulletjes die ik zou willen kopen (maar nie tegne hun oude prijzen)
Hey...daar heb ik al 3 keer een gebruikt XboX spel gekocht ! Laatste was Battle Engine Aquila en dat terwijl het spel toen net uit was....een mazzel dag was dat Hebben jullie DOAX al liggen ?
ForeGames in Tilburg ruilt ook games in. Maar je krijgt er eigenlijk belackelijk weinig voor terug. Ik zou proberen om games aan je vrienden je verkopen voordat je ze in gaat ruilen.
REPLAY!! , daar lever ik mijn psx games in en daar koop ik zowat al mijn games, egt wel een goeie zaak !!!
/offtopic waardoor wordt de discovery overgenomen in Nijmegen?? want ik was er last ook en toen was ie idd gesloten met allemaal van die vage figuren in nette pakken die in de winkel liepen. /ontopic Die nieuwe zaak die daarin in komt verkoopt die dan ook 2e hands xboxspellen? en koopt ze in?
Nieuw hebben we hem wel, sinds woensdag. Gebruikt nog niet, dat duurt nog wel ff. @ rutger: Die Games & Zo neemt waarschijnlijk ook niks meer in hoor. Die zijn opgekocht door Bart Smit. De vestigingen in Amsterdam en Alkmaar iig niet.....
WRONG! De vestiging in Alkmaar i.i.g. WEL!. Liep er gisteravond nog langs (koopavond) en ze waren flink met decoupeerzagen en boren aan de gang. Het begint al aardig op een E-plaza te lijken.
in België doet de gamemania dat. die kopen werkelijk alles zelfs zoeff-cd's veel krijg je wel niet 25 euro voor een goed xbox-spel en dan mag je al blij zijn. De 2de hands games kosten er oftewel 50 of 40 euro afhankelijk van hoe goed ze zijn voor bloodwake betaal je 30
In Noord-Scharwoude (net boven Alkmaar). Daar zit "Gametown" vlak bij de kerk en de Super de Boer. Die neemt bijna altijd spellen in.....Ze geeft er 50% van de verkoopwaarde in de winkel....
Jij begrijpt mij verkeerd. Ik bedoelde niet dat de vestigingen in A'dam en Alkmaar niet overgenomen zijn. Ik bedoelde dat ze geen games innemen. Die in A'dam op de Nieuwendijk wordt op dit moment ook verbouwd tot een E-plaza.....