Topic met slotje verwijderen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door De Maki, 28 mrt 2003.

1. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om dit soortdit soort topics ook direct te verwijderen, want dit soort topic titels hoort zelfs niet eens met een slotje getolereerd te worden. :mad:

Persoonlijk lijkt het mij sowieso verstandig om topics die echt een slotje verdient hebben (dus geen discussies die na een tijd gesloten worden), direct te verwijderen ipv langzaam te laten afzakken naar beneden. Of anders misschien een idee om net zoals op GoT de topics met een slotje onderaan te plaatsen en niet te wachten tot ze vanzelf wegzakken.

2. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Deze thread zal ik gelijk verwijderen. Maar andere threads zijn soms nuttig om nog eens terug te zoeken. Bovendien leren andere members door te zien waarom threads gesloten worden en zullen het zelf dan minder snel fout doen.

3. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja laatste ben ik voor, moet wel te scripten zijn denk :) Topic deleten we normaal niet. Heeeeel af en toe gebeurt et. Et topic wat jij als voorbeeld geeft had bijv best wel gedelete mogen worden idd.

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat de ban voor deze geestelijk gestoorde figuur niet tijdelijk is.
    Ik ben het met Maki eens gelijk geheel verwijderen die hap.

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja OK, ik denk dat het idd niet verstandig is om alle topics direct te verwijderen bij een slotje, maar misschien dus wat ik zei van het sorteren en ze onderaan te plaatsen.

Scripten daarvan lijkt mij idd ook niet zo heel moeilijk, gewoon iets van een ORDER BY ofzo ;)

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    als de ban eeuwig wordt, Darkwing heeft zn IP. Die gasten moeten we hier niet

wat zou er misgegaan zijn in zn kop?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Me 3

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    me 4:)
    lol @ crew/mod