Meerdere meningen per revieuw

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gameslave, 28 mrt 2003.

1. Gameslave

Gameslave Guest

Ik zie dat er veel threads worden gemaakt om te vragen hoe een spel is (omdat de een het beter vind dan de ander enzo). Misschien een tip voor de crewleden/members/reviewers om meerdere reviews van verschillende mensen bij 1 review te plaatsen (bijv. een review van mike en wouter ofzo). Dit heb ik trouwens al een keer eerder hier op de site gezien, of meerdere persoons meningen erbij zetten omdat de een hem beter vind dan de ander zodat je eerst de hoofd review krijgt en dan mening persoon 1, mening persoon 2, wat heel kort kan. Het is maar een tip om jullie te helpen met loze threads op het forum en voor de mensen die meerdere meningen willen horen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ondoenlijk, we krijgen immers maar 1 reviewcopy van de uitgever en werken niet vanuit een centrale redactie.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb je zeker net gezien bij insidegamer :p?
    Mjah, zou vet zijn, maar helaas jammer dat het niet gaat.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We hebben het eind 2002 een aantal keer gedaan met EA games, EA verstrekte ons toen 3 copy's

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien de review coppy onder de crew ruilen ... en daar een review over laten schrijven ... conclusie trekken ... enz

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan ben je dus 3 weken verder oid, en dat terwijl iedereen hier maar loopt te zeuren dat de reviews niet op tijd zijn :)

7. Gameslave

Gameslave Guest

Ok dan gaat het inderdaad niet, op onze gamesite moeten we nl. alles zelf doen dus ook nieuws zoeken ed en krijgen we nog geen copys, dus toen dacht ik, als meerdere leden het spel hebben kunnen er misschien meer meningen over komen, maar dat gaat dus niet door, geeft nix.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nieuws zoeken doen wij ook zelf hoor :)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan toch een review posten ... laten roeleren en weer een mening posten :cool: ... je hoeft niet op de een of de ander te wachten hoor :+

Maar ik weet hoe het is ... en ik mis het ook niet wat het is

10. Gameslave

Gameslave Guest

maar bedoel je met zelf nieuws zoeken dat je ook zelf alle developpers sites afgaan enzo, want omdat echt nieuw nieuws te vinden is behoorlijk pittig werk

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is het ook. Veel aankomende games hebben ook hun eigen gamespagina en we proberen die dagelijks met een aantal man allemaal te checken zodat we als eerste nieuwe screenshots, trailers of interessante info kunnen leveren. We moeten wat voor jullie overhebben.... :)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Probleem is dat de crew het redelijk druk heeft en om een game, na plaatsing van de review, alsnog door iemand anders te laten bekijken heeft dan geen zin. Nieuwere games hebben immers een hogere prioriteit dan een second opinion. Mochten we genoeg geld hebben om dit alles fulltime te gaan doen (:p) dan is dit uiteraard wel mogelijk.. :cool:

13. Gameslave

Gameslave Guest

Ok is goed, hier werkt het nl. anders dan bij ons maar geeft nix hoor. Jullie verichten goed werk dus!;)

edit: heb Wouter trouwens een pm gestuurd met nog wat vragen, als ie tijd voor heeft geeft ie hoop ik antwoord of tips;)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2003
  14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wouter heeft geen tijd :cool:

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De droom van elk XBW Crewlid... :cool:

Anyway, we zouden members die de game ook echt bezitten een second opinion kunnen laten schrijven en die aan de review linken. Iets in de geest van 'klik hier voor Second Opinions van XBW members.' Een aardig compromis, niet dan? :)

16. Gameslave

Gameslave Guest

jammer dat ie geen tijd heeft:mad: :D

17. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist, lijkt me een goed idee. dit zie je op meer sites dat men een cijfer kan geven aan het spel met evt. een korte toelichting.

Deel Deze Pagina