[Multi] games voor Xbox 360, PS3, Xbox, NGC, NDS, GBA, GBC

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Thunderscream, 6 sep 2009.

  1. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Hierbij bied ik onderstaande games te koop aan. Alle games verkeren in perfecte staat en zijn compleet met doosje en boekjes, tenzij anders aangegeven. Doe een goed bod in de comments of via PM en ik probeer z.s.m. te reageren! Ik ruil niet.

    Xbox 360
    Lost Planet
    Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
    Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
    Pro Evolution Soccer 2008
    Far Cry 2 (steelbook edition)

    PlayStation 3
    LittleBigPlanet
    Racedriver GRID (Platinum)
    Ratchet & Clank: Tools of Destruction
    Devil May Cry 4

    Xbox *alle games volledig backwards compatible met Xbox360*
    Jade Empire
    Ninja Gaiden Black
    Metal Arms: Glitch in the System
    Black

    Nintendo Gamecube
    Super Smash Bros. Melee
    Pikmin
    Fifa Football 2003

    Nintendo DS
    Metroid Prima Hunters
    Sonic Rush

    Gameboy Advance
    Super Street Fighter II Turbo Revival
    Sonic Advance
    Wario Land 4
    Kirby & The Amazing Mirror

    Gameboy Color
    Pokémon Special Pikachu Edition
    Driver
    Street Fighter Alpha: Warriors' Dreams

    Klik hieronder op de spoilertags voor de foto's.

    Xbox 360 en Xbox:
    [​IMG]

    PS3:
    [​IMG]

    NGC:
    [​IMG]

    NDS, GBA en GBC:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  2. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    grid+little big planet 20 incl.
     
  3. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Is me iets te weinig. Beide games zijn nauwelijks gespeeld. Voor 30 incl. stuur ik ze naar je op.
     
  4. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six Vegas 1 voor 10 incl?
    Graag pm
     
  5. redostrike

    redostrike Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel voor

    Nintendo DS
    Metroid Prima Hunters
    Sonic Rush

    Gameboy Advance
    Super Street Fighter II Turbo Revival
    Sonic Advance
    Wario Land 4
    Kirby & The Amazing Mirror

    Verzending zal naar Belgie zijn.
     
  6. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de prijzen excl. verzendkosten erachter gezet. Hele pakket mag in één keer weg voor 95 euro excl. verzendkosten.

    Verzending naar België is uiteraard geen probleem. Laagste verzendkostenkosten voor pakketten naar België zijn:

    0-500 g.: € 6,16 (priority) € 5,92 (standard)
    500-2000 g.: € 11,55 (priority) € 9,62 (standard)
    (bron: http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/via-postkantoor/pakket-buitenland/internationaal-pakket-basis/index.aspx)
     
  7. redostrike

    redostrike Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    k nevermind dan ;)
     
  8. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Of doe een goed tegenbod.
     
  9. redostrike

    redostrike Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prima Hunters € 20,- Vind je makkelijk 2dehands voor een 10tje en zelfs lager (7.50 al na 1 minuutje te kijken op MP
    Sonic Rush € 12,50 (bij bart smit 10 euro dus deze betaal ik zeker geen 12.50 ong 6 - 8 ervoor over)

    Gameboy Advance
    Super Street Fighter II Turbo Revival € 20,- (kom op we zitten niet op ebay, franse zelf daar te koop voor 9 euro)
    Sonic Advance € 12,50 (hahaha grappig zelfde prijs als ds game nee dank u 5 euro max en geloof me je kan hem vinden voor die prijs)
    Wario Land 4 € 17,50 (nja deze nam ik er maar bij heb deze al staan en zou om door te verkopen zijn max prijs 8 )
    Kirby & The Amazing Mirror € 17,50 (vrij gezocht spel maar je kan hem best nog wel vinden voor een prijsje op marktplaats van 13.50 dus mijn prijs ligt daarrond)

    Prijs die ik er ongeveer voor wil geven 45 euro aangezien ik veel van je overneem.
     
  10. Lioo

    Lioo Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost Planet

    Hey hallo, hoeveel vraag je voor Lost Planet?
     
  11. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn prijzen zijn ook maar een richting. Ik hoef er niet per se van af, maar als ze inderdaad op MP voor een paar euro te koop zijn, hou ik ze liever zelf. Mijn games zijn in ieder geval allemaal in perfecte staat en helemaal compleet. Zo goed als nieuw. Dan kun je niet van alle games die op MP worden aangeboden, zeggen...

    Dus je wilt zelf toch ook wel wat overhouden als je een game (door)verkoopt? :b:
     
  12. redostrike

    redostrike Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, maar die games op Marktplaats hebben allemaal een foto en zien er tip top uit. Terwijl hier geen foto's zijn en jij kan zeggen wat je wil. Ik begrijp ook wel dat je liever meer krijgt dan wat ik voorstel maar dat zijn nu eenmaal de prijzen die ik vind voor die games op andere sites.

    Die wario had ik gewoon voor dezelfde prijs doorverkocht ik heb degene zonder een doosje dus dan had ik hem compleet gehad en de andere verkocht voor die prijs. Simple, efficient en beter nog het werkt al zoveel gedaan.

    Anyways veel plezier er nog mee als je ze dan liever zelf houd wat ik raar vind want je zet ze niet zomaar ergenst te koop als je er dan toch niet vanaf wil.
     
  13. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Klik eens op de spoilertags. Die foto's hebben er al vanaf het begin bij gestaan hoor. |:-
     
  14. redostrike

    redostrike Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses die had ik over het hoofd gezien ik bekijk ook meer dan 600 forums posts per dag en reageer ook vrijveel dus kan ook niet alles onthouden. (waarvan ik op 2 forums moderator en 1 forum admin ben) Daarmee nog heb ik er ondertussen 3 van die games voor een veel mindere prijs gevonden.
     
  15. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    redostrike; Zeker als je ook mod/admin bent en hier al bijna een jaar member op het forum bent, weet je dat het niet de bedoeling is om over prijzen te bitchen. Iedereen heeft hier het recht om zijn of haar vraagprijs erbij te zetten. Als je ze elders goedkoper kunt krijgen moet je dat vooral proberen, maar ga niet hier topics vervuilen met prijsaanvallen.

    Thanks en back ontopic.
     
  17. redostrike

    redostrike Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het laat antwoord is maar ik wil hier toch graag nog op reageren. Ik vroeg hem eerst de richtprijzen van die games. Hij geeft ze ik antwoord met simpel bericht K nevermind dan. Hij stelt dan reeds voor om zelf een bod te doen dat ik daarna ook doe met uitleg waarom ik dat bied (wat velen al niet doen en mega onder de prijs bieden). Dus ik liep niet over de prijs te bitchen ik deed een bod naar de vraag van de TS. Uiteraard heeft iedereen het recht om zijn prijs erbij te zetten maar als men dan zegt dat ik een bod mag doen en dan mij aanvallend terug antwoorden vind ik niet dat ik mezelf moet laten doen. Zoals ik al zei ik kijk zoveel forums en ik kan niet alles onthouden ik heb me ook erna geëxcuseerd van de foto's die had ik over het hoofd gezien. (Als admin moet je zelf ook kritiek en fouten kunnen aanemen.)
     
  18. ktulu(sr)

    ktulu(sr) oeiiiiii!!!!!!!!!!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    LittleBigPlanet
    Ratchet & Clank: Tools of Destruction

    €30 incl verzenden?
     
  19. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    PM terug!
     
  20. ktulu(sr)

    ktulu(sr) oeiiiiii!!!!!!!!!!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ratchet & Clank: Tools of Destruction

    Game in goede orde ontvangen, is als nieuw.
     

Deel Deze Pagina